بهترین انتخاب لباس برای خانم های چاق!

خانم های چاق می توانند با چند راهکار و تکنیک برای لباس پوشیدن، لاغر تر بنظر برسند. یکی از آن تکنیک ها لباس های بلند و ظریف است که باعث لاغر نشان دادن افراد میشود.

لباس های مناسب برای خانم های چاق

با رعایت کردن رژیم غذایی درست همراه با ورزش کردن لاغر شدن و کاهش وزن ممکن است. ولی این دوره کاهش وزن زمان بر می باشد و نمیشود با یک چشم به هم زدن به وزن دلخواه رسید. ولی اگر زمان کافی ندارید و در هفته های آتی باید در جشن یا مراسمی خاص شرکت کنید با چند تکنیک ساده و آسان اضافه وزن  و چاقی کم تر نمایان می شود. به شکلی که دیگران فکر کنند شما لاغر تر شده اید..

در این بخشِ ازدیدما برای شما از تکنیک های لباس پوشیدن برای خانم های چاق خواهیم گفت که چطور لاغر بنظر برسند.

لباس مناسب برای خانم های چاق رنگ های تیره تر بپوشید

لباس مناسب خانم های چاق - سایت خبری ازدیدما
لباس مناسب خانم های چاق – سایت خبری ازدیدما

از این جهت که اضافه وزنتان زیاد مشخص نشود و بدنتان زیباتر نمایان شود پس لباس هایی با رنگ روشن مثل سفید، آبی روشن، زرد ، صورتی و … نروید چون لباس هایی با این رنگ ها تمایل عجیبی به نشان دادن شکل واقعی اندام دارند و برای اینکه شکل واقعی بدن تان را پنهان کنید لباس هایی با رنگ های تیره مانند مشکی، آبی نیلی، بنفش، سبز تیره، زرشکی و… بپوشید.

پارچه های ظریف مناسب افراد چاق می باشد

لباس مناسب خانم های چاق - سایت خبری ازدیدما
لباس مناسب خانم های چاق – سایت خبری ازدیدما

جنس پارچه ظریف و لطیف مناسب برای اشخاص با اضافه وزن می باشد.  مانند پارچه حریر، که با پوشیدن آن لاغرتر بنظر می آیید. و از پارچه هایی با تار و پود بافت و درشت و برجسته استفاده نکنید.

 طرح پارچه مناسب برای افراد با اضافه وزن

لباس های مناسب - سایت خبری ازدیدما
لباس های مناسب – سایت خبری ازدیدما

پارچه های ساده با خطوط عمودی و ظریف و باریک یکی از بهترین انتخاب هایی است که افراد با اضافه وزن می توانند داشته باشند. البته اگر پارچه های طرح دار دوست دارید و مطلوبتان است طرح هایی با مدل های هندسی ریز و گل های ظریف و چهار خانه های کوچک را انتخاب کنید.

شلوار های راسته و بلند انتخاب هوشمندانه ای است!

لباس های مناسب - سایت خبری ازدیدما
لباس های مناسب – سایت خبری ازدیدما

 شلوار بهتر است که جنسی منسجم و محکم و انعطاف پذیر داشته باشد چون این جنس شلوار باعث یک دست و تخت نشان دادن شکم میشود به طوری که ران ها صاف است . به طوری که پارچه های لطیف و نرم را انتخاب نکنید برای شلوارتان. 

ترجیحا شلوار با فرم راسته و بلند را انتخاب کنید حداقل تا روی کفش هایتان باشد. و کمر شلوار باید درحد وسط کمرتان باشد نه بسیار بالا نه خیلی پایین قرار دهید. خط اتو به روی شلوار هم بسیار مهم است. 

کفش پاشنه بلند بپوشید

لباس های مناسب - سایت خبری ازدیدما
لباس های مناسب – سایت خبری ازدیدما

یکی از تکنیک های لاغر بنظر رسیدن پوشیدن کفش پاشنه بلند است  . کفش هایی با بند های پهن برای پاهای چاق مناسب است. چوناین کفش ها چاقی پا ها را پنهان می کنند.

دامن بلند یکی از بهترین لباس ها است!

لباس های مناسب – سایت خبری ازدیدما

اگر دامن پوشیدن را دوست دارید دامن های بلند برای لاغر بنظر رسیدن بسیار انتخاب مناسبی هستند. و زمانی که ساق و مچ پا چاق باشد دامن باید به شکل A و تا قوزک پا بلند باشد.

  دامن های کوتاه اندام را پر حجم تر نشان میدهند. دامن هایی با طرح کلوش یا تنها با یک برش . چین انتخاب کنید هرچه ساده تر باشد لاغر تر بنظر می رسید. 

لباس یقه هفت برای لاغر تر نشان دادن !

لباس هایی با فرم یقه هفت گردن را کشیده تر نمایان می کند و باعث خطای دید شده و اندام بالا تنه ظریف تر بنظر می رسد. در نتیجه برای لاغرتر به نظر رسیدن این نوع یقه گزینه ای مناسب است.

لباس های یک رنگ برای خانم های چاق!

 لباس های یک رنگ برای لاغر بنظر رسیدن بهترین گزینه است !  لباس های یک دست و بلندتر شما را کشیده بنظر می رساند. ولی لباس های پر طرح و شلوغ بلندی شما را پنهان می کند؛ و چاق تر بنظر می رسید.

کت و ژاکت های بلند را حتما انتخاب کنید

یکی از لباس های مناسب این است که از کت های بلند استفاده کنید و البته دکمه آن ها را نبندید؛ که برای افراد با اضافه وزن بهتر است. 

پیراهن های بلند بپوشید

پیراهن های تک رنگ و یک سره با برش های عمودی برای افراد چاق بسیار مناسب است و البته بهتر از پوشیدن کت و دامن است . چون به دلیل یک سره بودن شکم آن ها و اندام برآمده شان پنهان میشود.

لباس هایی با سایز مناسب

بخاطر اینکه از آنچه که هستید چاق تر بنظر نرسید نباید لباس های بسیار تنگ یا خیلی گشاد انتخاب کنید و بپوشید سایز مناسب خودتان را پیدا کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن