سیاست های زنانه را جدی بگیرید!

هر شخصی برای یک رابطه عاطفی خوب تلاش می کند، مخصوصا خانم ها که می توانند با داشتن سیاست های زنانه خود و استفاده از توانایی هایشان در زمینه ارتباطات فرد مورد علاقه خودشان را جذب کرده و البته رابطه خود را مدیریت کنند. حال باید بدانید که این سیاست ها چیست و چگونه باید عملی کرد آن ها را ، در ادامه با ازدیدما همراه شوید تا به شما درست مدیریت کردن روابط عاطفی را آموزش دهیم.

 قدرت خود را دست کم نگیرید!

بخاطر ویژگی های متفاوت در زنان و مردان است که جذب هم میشوند. به همان اندازه که خانم ها انتظار حامی بودن و تکیه گاه بودن شریک عاطفی خود را دارند آقایان هم همینطور هستند، و البته نوع حمایت مرد و زن با هم متفاوت است. زنان با استفاده از قدرتشان در روابط عاطفی و زندگی شخصی خود مدریت داشته باشند. در حقیقت خانم ها می توانند با استفاده از احساسات و عواطفشان یک محیط جذاب و دلنشین برای اطرافیانشان ایجاد کنند.

سیاست های زنانه - سایت خبری ازدیدما
سیاست های زنانه – سایت خبری ازدیدما

استقلال خود را حفظ کنید!

اکثر خانم ها ممکن است فکر کنند که حتما باید تمام وقتشان را با پارتنر خود بگذراند و اینطوری است که انگار محبتشان ابراز میشود؛ در صورتی که برای آقایان کاملا متفاوت می باشد. آقایان کلا دوست دارند که برای خودشان زمان خالی داشته باشند؛ هرچند که در روابط عاطفی بسیار متفاوت است، البته که باید تفریحات خود هم زمان باشد تفریحاتی که روابط را دچار مشکل نکند. درنتیجه اینکه دقت کنید زمانی برای خودتان و برنامه های خودتان داشته باشید و به روباط عاطفی خود هم برسید. و البته یک نکته به شما کمک می کند این است که زمانی برای تنهایی فرد مقابل در نظر بگیرید که وقتی برای خودش داشته باشد.

به خودتان برسید 

درست است که زیبایی یک امر سلیقه ای می باشد و هرشخصی نظر شخصی خودش را دارد اما به طور کلی؛ بصورت کلی آدم ها از کسانی که بخودشان می رسند مرتب و آراسته است خوششان می آید. واجب نیست که شما خودتان را برای شخصی تغییر دهید فقط کافی است برای بهتر شدن خودتان به زیبایی خود برسید و در آخر بدانید که نمی توانید نظر همه را به خودتان جلب کنید. و اینکه بدانید آراستگی در روابط عاطفی شما بدون شک تاثیرگذار است.

خوب است بدانید که هیچ ملاک اصلی و رسمی برای زیبایی در سرتاسر جهان وجود ندارد که شما بخواهید با تایید یا عدم تایید دیگران روبه رو شوید. پس شما باید خود را همانطور که هستید بپذیرید و جذابیتتان را وابسته به عدم تایید دیگران ندانید؛ و بدانید اینکه زیبایی امری کاملا درونی است و باتوجه سلیقه خودتان است.

یک قانون طلایی وجود دارد که باید همیشه احترام والدین شریک عاطفیتان را نگه دارید. بخاطر اینکه حفظ احترام به شریک والدینتان باعث حفظ هویت فرد خودتان می باشد؛ و هیچ فردی دوست ندارد که ارزش هایش زیر سوال برود. ممکن است شما با خانواده شریک عاطفیتان اختلاف نظرهایی داشته باشید و این بسیار طبیعی است، اما احترام نگذاشتن به آن‌ها را بهتر نمی کند؛ و فقط پارتنر شما را در تنگنا قرار می دهد، در نتیجه خانواده فرد را همانطور  که هستند بپذیرید.

سیاست های زنانه - سایت خبری ازدیدما
سیاست های زنانه – سایت خبری ازدیدما

بازی قدرت راه نیاندازید 

بعضی وقت ها خانم ها درگیر ثابت کردن خود به شریک عاطفیشان میشوند و این بازی قدرت دردسر زا می باشد اگر بخواهند که ثابت کنند که از او بهتر می باشند. در حقیقت اینکه خانمی مستقل باشد یا با استعداد و موفق است قطعا یک مردی که شخصیت سالمی دارد، از اینکه شما خانمی موفق، با استعداد و پرقدرت هستید، لذت خواهد برد؛ اما بدانید که ثابت کردن خودمان به دیگران بصورت دائم برای هیچ فردی خوشایند نیست .

در یک ارتباط عاطفی سالم باید تعادلی بین کنترل‌ و قدرت در رابطه وجود داشته باشد که با این سیاست های زنانه میتوانید کنترل رابطه به دست بگیرید.
تعادل نمیتواند این باشد که شما دائما کوتاه بیاید یا صحبتی نکنید، در رابطتان ارزش و احترام طرف مقابل را به عنوان فردی که دوستش دارید حفظ‌ کنید.

خود را درگیر این مسئله که توانایی چه کسی بهتر و بیشتر است به هیچ وجه نکنید. از جمله وقتی میدانید مهارت او در ماشین بیشتر است بگذارید که راحت در این باره صحبت کند و تلاش نکنید که با گفتن اصطلاحات فنی به او نشان دهید که داشتن این مهارت کارِ خاصی نیست؛ و شما هم میدانید. در یک رابطه عاطفی سالم هنگامی که توانمندی های شخص مقابل را بپذیرید و دیگر قدرت نمایی نکنید، طرف مقابل از این تحسین شما لذت میبرد.

قدرت های زنانه - سایت خبری ازدیدما
قدرت های زنانه – سایت خبری ازدیدما

از او تعریف کنید

همه افراد دوست دارند که مورد تحسین قرار بگیرند چون از این موضوع که توانمندی هایشان به چشم بیاید خوشحال و خرسند میشوند. حال آنکه دوستش دارید لذتِ بیشتری میبرد از اینکه مورد تشویق و تعریف شما قرار بگیرد.‌ البته این تعریف و تمجید های لذت بخش باید به موقع باشد.
بخصوص جلوی جمع و افرادی که میشناسند شما را از او تعریف کنید، چرا که این عمل باعث می‌شود شخصیت و احترام بیشتری به طرف مقابل هدیه دهید.
و همچنین در رابطتان طوری نباشید که بابت هرکارِ خوبتان هم حتما به دنبال یک بازخورد و نتیجه باشید.

مقایسه نکنید

به طور کلی در هر رابطه عاطفی مقایسه کردن باعث آسیب و تنش میشود. چه در ارتباط مادر و فرزندی و چه رابطه شما با شریکتان. هنگامی که طرف مقابل را دائم با دیگران مقایسه کنید انگاری که دارید نقطه ضعف ها یا ناتوانی های او را بهش یاد آور میشوید.
و بخصوص که مغز انسان کلا دنبال نقاط منفی می باشد تا مثبت پس بدنبال تعریف های خود مقایسه نکنید که تمام تمجید ها از بین برود.

می توانید گاهی ابراز وجود کنید و از او بخواهید که زمانی را برای صحبت با شما در نظر بگیرد تا راجبع موضوع مورد نظر صحبت کنید. سعی‌کنید بدون قضاوت صحبت کنید و توضیح دهید چه کتری که او انجام میدهد باعث احساس ناراحتی در شما میشود.
سعی‌نکنید که از این روش به طور مدام استفاده کنید،
زیرا هر چقدر هم لحن شما آرام و نرم باشد، به نوعی انتقادی است، و ممکن است اثر عکس بگذارد. تنها در شرایطی استفاده کنید از این شیوه که تحمل مسئله ای برای شما سخت است.

یکی از قشنگی های یک رابطه می تواند انرژی، شور و نشاطی باشد که یک خانم دارد. این بسیار مهم است که در هر شرایطی ناخوشی و خوشی کنار هم باشید اما اگر به طور مداوم در رابطتان غم و غصه و شکایت وارد کنید فضای رابطه را مسموم میکنی، در حقیقت خسته کننده و کلافه کنند است،و شریک عاطفی شما از اینکه نمیتواند شما را خوش حال کند حس ناتوانی میکند. در نتیجه سعی کنید که لبخند و حال خوب در رابطتان ایجاد کنید.

قدرت های زنانه - سایت خبری ازدیدما
قدرت های زنانه – سایت خبری ازدیدما

عشق و محبت را هدیه دهید

مهارت های کلامی خانم ها از بزرگترین توانمندی های آن هاست. دقت داشته باشید با بکارگیری این مهارت میتوانید رابطه عاطفیتان را مدیریت کنید، تلاش کنید در طول مدت رابطتان از کلمات محبت آمیز استفاده کنید، و عشق و علاقه و محبت خودتان را بروز دهید.

یکی دیگر از مهارت هایی که میتوانید استفاده کنید سورپرایز کردن شریک عاطفیتان است، و این کار را با شناختی که نسبت به او دارید انجام دهید. و او را با کاری که فکر می‌کنید خوشش می آید انجام دهید. از جمله که برای یک مناسبت خاصی او را سورپرایز کنید.

قدرت های زنانه - سایت خبری ازدیدما
قدرت های زنانه – سایت خبری ازدیدما

زبان آقایان را یاد بگیرید 

خانم ها به خاطر خصوصیات و ویژگی هایشان خیلی راحت تر احساسات، افکار و هیجاناتشون رو بروز میدهند؛ معمولا دوست دارند که با دیگران در میان بگذارند. از جهت دیگر هم آقایان به این شکل نیستند و ساختارشان طوری است که سکوت و تنهایی را برای حل و فصل مسائل زندگیشان ترجیح میدهند.

بهتر است بدانید که این تفاوت های ساختاری بین خانم ها و آقایان بسیار مهم است، زیرا هنگامی آقایان ناراحت هستند تمایل به حرف زدن ندارند برعکس که خانم ها توقع دارند شریک عاطفیشان حتما با آن ها صحبت کند.
و وقتی این اتفاق نمی افتاد فکر میکنند که طرف مقابل به آن ها اهمیت نمیدهد یا اعتمادی به وی ندارد. اگر این را بدانید کمتر دچار مشکل میشوید در این شرایط ها.

این اطمینان را حتما به شریک عاطفیتان بدهید که حامی او هستید. و هر زمانی که به شما نیاز داشته باشد در کنارش هستید. و اجازه دهید کاری که می خواهد را انجام بدهد.
و جالب است بدانید که آقایان در گفت و گو بیشتر ترجیح میدهند که حل مسئله را پیدا کنند، تا فقط گوش دهند.
بطور کلی خودتان را دست کم نگیرید و استقلال خود را در رابطه حفظ کنید، قدرت زنانه خود را بپذیرید، از زور هم هرگز استفاده نکنید تا بخواهید چیزی را اثبات کنید. در‌مقابل سعی‌کنید عشق و محبت خود را هدیه دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن