طالع بینی ماه ها

طالع بینی ماه ها

طالع بینی انواع مختلفی دارد از جمله انواع این طالع بینی ها: طالع بینی هندی، طالعه بینی چینی و طالع بینی روز و ماه تولد می باشد. که هر کدام یک سری از ویژگی های هر ماه را بیان می کنند.

طالع بینی ماه ها

در زمان های گذشته پیشگویانی بودند که ادعا داشتند می توانند آینده افراد را با توجه به ستارگان پیشگویی کنند.

در این مقاله برای شما طالع بینی هندی را بازگو خواهیم کرد و هر اگر شما نیز اعتقاد دارید این مقاله را کامل بخوانید.

طالع بینی ماه ها

طالع بینی فروردین

مردان فروردین رک و راست هستند و اندکی حسادت در وجود آنها می باشد.این افراد ریاست طلب بوده و به هیچ عنوان به گذشته فکر نمی کنند و از زنان منفی باف متنفر می باشند. زنان این ماه دارای قدرت بسیاری می باشند و می توانند بدون ناز به هیچ مردی زندگی خود را ادامه دهند. مهربانی این افراد واقعی و عصبانیتشان زود گذر می باشد.

طالع بینی اردیبهشت

مردان و زنان این ماه بسیار صبور می باشند و در صورت ناراحتی دنیا را به هم می ریزند. مردان این ماه زنانی سیاستمدار و خانه دار را می پرستند. این افراد زود رنج هستند اما هرگز از خانه خود قهر نمی کنند.

زنان این ماه عاشق طبیعت می باشند و به رنگ صورتی و آبی بسیار علاقه دارند.

طالع بینی خرداد

زنان و مردان خرداد بسیار مستقل می باشند و دارای ویژگی های خاصی هستند. این افراد با ذوق و خلاق می باشند و حسودی در وجودشان جایی ندارد.زنان این ماه دارای سلیقه و قوه تخیل بالا می باشند.اکثر افراد این ماه هنرمند می باشند.

طالع بینی تیر

اگر قلبش رنجیده خاطر شود سریعا به لاک خویش فرو می‌رود. هیچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد. اگر مورد تمسخر قرار گیرد به شدت رنجیده خاطر می‌گردد و طاقت و تحمل طرد شدن را ندارد. صبر و از خودگذشتگی او برای کسانیکه دوستشان دارد بی حد و مرز می باشد.

طالع بینی مرداد

متولدین مرداد یک مقدار سرکش و قدرتمند می باشند، در عاشقی بسیار پاکباز است، پدری نمونه و دوستی و فادار می باشد، مولدین این ماه بدون عشق نمی توانند زندگی کنند اما خشم این افراد بسیار ترسناک می باشد.

طالع بینی شهریور

مردان این ماه آتش عشقی کم  ولی جاودان را دارا می باشند که با حرارت است. این افراد دارای ثبات و کمال می باشند و هوش مثال زدنی دارند.در کارهای خود به هیچ عنوان زیاده روی نمی کنند و خوب می‌تواند از خود مراقبت کند. در برابر اقرار به گناه خود سرسختی زیادی نشان می دهند.

طالع بینی مهر

متولدین مهر ماه انصاف و تعادل را به اندازه رعایت می کنند، زن دوست و با سلیقه بوده و گاهی به زندگی بی اعتنا می باشند، اگر شوهر متولد مهر دارید باید دائم به سرو وضع خود برسید زیرا متولدین مهر به ظاهر بسیار اهمیت می دهند. از تنهایی و انزوا متنفر هستند.

طالع بینی آبان

تیز هوش، با اراده، خواستار هدفهای بزرگ، پدری دلسوز و مهربان، مواظب باشید که هرگز به مرد متولد این ماه دروغ نگوئید و احساسات او را جریحه دار نکنید و یا بر خلاف غرور مردانه او رفتار و گفتاری نداشته باشید زیرا که انتقام و عکس العمل خشمگینانه او بسیار سوزنده و خطرناک است.

طالع بینی آذر

این افراد دارای منطق و واقع بینی هستند، مهمان نواز کمی ولخرج می باشند، همیشه راستگویی را ترجیح می دهند اما بد زبان و بد دهن می باشند،زبان نیش دار اما قلبی مهربان و بسیار آرام دارند که می توان به آنها اعتماد کرد. کمی دمدمی مزاج، به عشق کم اعتنا، خواهان آزادی و بی‌قیدی و طرفدار تنوع و مسافرت، خطرناکترین شوهر دنیا است.

طالع بینی دی

این افراد عاشق قدرت، دوستدار خانواده ، کمی در رفتار خود سرد می باشد، در عرصه عشق کم حرف و کم تظاهر، پدری جدی و سختگیر اما مهربان و دلسوز. عاشق جاه و مقام، کد بانو، منظم، لجباز و زود رنج، همیشه این افراد بسیار لباس های زیبا می پوشند، هدف نهائی او همیشه تامین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیتهای چشمگیر است.

طالع بینی بهمن

دوستان زیادی دارد، از اقرار به نقطه ضعف‌های خود فرار می کند. به هچ عنوان حسود نیست، هیاهوی زیادی دارد. این افراد معمولا دیر ازدواج می کنند. ذاتآ اجتماعی است و افکاری خاصی را در سر می‌پروراند که قابل عملی شدن نمی باشند. دارای حس پیش بینی می باشند، به آداب و رسوم توجهی ندارند و در عشق بسیار وفادار می باشند.

طالع بینی اسفند

متولدین این ماه در تمام کارهای خود حد وسط ندارند، یا منفی کامل است یا مثبت کامل، کمی کم کار و خونسرد هستند که باعث رنجش بعضی افراد می شوند، هفته‌ای دو سه بار به او بگوئید دوستش دارید. این متولدین مانند ظرف عسلی است که درآن فلفل ریخته شده است. متولدین اسفند از خیلی جهات بی همتا می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن