دکوراسیون کم هزینه

تزئین منزل با هزینه کم

استفاده از ایده های خلاقانه همیشه زیبا هستند وشما می توانید با وسایل ساده که در اطراف خود دارید ایده های خلاقانه پیاده کنید و به زیبایی هرچه بیشتر محیط منزلتان بی افزاید.تزیین منزل با وسایل کم هزینه باعث می شود تا خانه شما جذابیت خود را حفظ کند و زیبا به نظر برسد اما نیاز به مصرف زیاد هزینه نمی باشد.

شما می توانید از وسایلی که دیگر استفاده نمی کنید و تصمیم دارید آنها را دور بیندازید استفاده بهینه داشته باشید.وسایل دور ریختنی در همه جا وجود دارند. و همیشه در دسترس ما قرار دارند اما ما به آنها اصلا توجه نمی کنیم. امتیازی که این وسایل دارند این است که برای آنها اصلا هزینه ای پرداخت نمی کنید.

دکوراسیون کم هزینه-سایت خبری ازدیدما

تغییر کاربری وسایل منزل

اگر از وسایل منزل که بسیار قدیمی شده اند خسته شده اید آنها را دور نیندازید بلکه یکسری تغییرات در آنها ایجاد کنید تا زیباتر به چشم برسند و جذابتر به نظر بیایند.مثلا می توانید مبل های قدیمی را با رومبلی جدید تزیین کنید تا تغییری در دکوراسیون منزل خود داشته باشید.

یکی از روش های زیبا تر کردن و تزیین خانه خودتان جابه جایی وسایل می باشد. وسایل خود را بررسی کنید و تمام نقاط مهم منزل را در ذهن خود بررسی کنید و ایده هایی برای جابه جایی وسایل منزل خود در سر بپرورانید و آنها را پیاده سازی کنید.

برای تزیین و زیبایی منزل خود از رنگ استفاده کنید. شاید شما نقاش حرفه ای نباشید اما می توانید از یک جای کوچک شروع کنید. استفاده از رنگ های جسورانه می تواند به منزل شما زیبایی بیشتری ببخشد. از رنگهای جسورانه نترسید و بی پروا از آنها استفاده کنید.می توانید از کفپوش لمینیت به جای چوب کفپوش استفاده کنید که هزینه کمتری دارد و به زیبای چوب جلوه می کند.خوب است در دکوراسیون جدید خود لامپ ها را عوض کنید و از لامپ و چراغ های بزرگ تر استفاده کنید تا خانه شما نور بیشتری داشته باشد.

دکوراسیون کم هزینه-سایت خبری ازدیدما

تزیین دیوار با بشقاب ها و قاب عکس های خانوادگی

با استفاده از بشقاب های رنگی رنگی می توانید یک اثر هنری از خود بر روی دیوار خلق کنید یا این که با استفاده از عکس های خانوادگی که در اندازه های مختلف هستند یک دیوار زیبا را در خانه خود طراحی کنید.قبل از سوراخ کردن دیوار طرحی را که با بشقاب و یا عکس می خواهید نصب کنید مشخص کنید. و سعی کنید از بشقاب و عکس های ناهمگون استفاده کنید.

تزیین آینه های داخل منزل

آینه ها از وسایلی هستند که در تمام  خانه وجود دارند. اما برای طراحی قاب این آینه ها می توانید از وسایل ساده ای که در خانه دارید استفاده کنید. مثلا با استفاده از صدف هایی که از دریا چیده اید و یا ماکارانی های شکل دار می توانید یک قاب زیبا برای آینه های خود درست کنید.

دکوراسیون کم هزینه-سایت خبری ازدیدما

تزیین خانه با گلدان های دست ساز

یکی از مواردی که می تواند به خانه شما زیبایی و حیات و زندگی را هدیه دهد. گل ها و گلدان ها می باشند. شما میتوانید با خلاقیت گلدان هایی بسازید و در آنها  گل های زینتی که به خانه شما جذابیت بیشتر می بخشند اضافه کنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن