چگونه ۵۰۰ کالری در نیم ساعت بسوزانیم؟

سوزاندن 500 کالری در نیم ساعت کار راحتی نمیباشد. ولی راهکار آن انجام برخی از ورزش ها و داشتن یک برنامه صحیح می باشد. که در زمان کم بشود به اندام ایده آل رسید.

هر شخصی می تواند به آسانی در چند ساعت صدها کالری بسوزاند، ولی سوزاندن ۵۰۰ کالری جامد در هر ساعت، کار بسیار راحتی نیست. ولی آیا میدانستید که میتوانید در یک ساعت و یا حتی کمتر از آن حدود ۵۰۰ کالری بسوزانید؟

راه های سوزاندن کالری در این مدت کوتاه را در ازدیدما یاد بگیرید.
که این حقیقتا فوق العاده می باشد ؛ روش اصلی انجام ورزش هایی می باشد که در عرض نیم ساعت ۵۰۰ کالری در بدن شما می سوزانند.

انجام ایروبیک برای سوزاندن کالری

هر شخصی که بیشتر از ۱۰۰ کیلوگرم وزن داشته باشد ، می تواند ۸۰۰ کالری در ساعت بسوزاند. ایروبیک یک انتخاب عالی برای این افراد می باشد. در این ورزش‌عضلات پا هدف اصلی می باشند، که در عضله سازی هم نقش مهمی دارند، و باعث بهبود عملکرد قلب می شوند.

چگونه 500 کالری در نیم ساعت بسوزانیم - سایت خبری ازدیدما
چگونه 500 کالری در نیم ساعت بسوزانیم – سایت خبری ازدیدما

دوچرخه سواری برای سوزاندن کالری

باتوجه به وزن و سرعت ، میشود با دوچرخه سواری تا بیشتر از ۱۵۰۰ کالری سوزاند. اگر میخواهید که کالری بیشتری را بسوزانید ، فشار بیشتری را باید تحمل کرد و سرعت را افزایش داد.
این سرعت میتواند بالای ۲۰ کیلومتر بر ساعت باشد، هر شخصی که بیشتر از ۹۰ کیلو وزن دارد ، میشود با دوچرخه سواری بین ۱۴ تا ۱۶ کیلومتر بر ساعت ، حدود ۵۰۰ کالری یا بیشتر بسوزاند.

توصیه میکنیم که برای کاهش وزن، هروز بین ۶۰ تا ۹۰ دقیقه ورزش های هوازی انجام دهید.
این کار را ۵ روز در هفته تکرار کنید، که هم برای لاغر شدن و هم برای مراقبت از سلامت بدن مفید می باشد. این پیشنهاد ها برای بزرگسالان می باشد ولی ترجیحا افراد زیر ۱۸ سال ،هر روز ۶۰ دقیقه تمرین و ورزش حتما داشته باشند.

چگونه 500 کالری در نیم ساعت بسوزانیم - سایت خبری ازدیدما
چگونه 500 کالری در نیم ساعت بسوزانیم – سایت خبری ازدیدما

از بشقاب کوچکتر استفاده کنید

پژوهشگران می گویند که برای خوردن غذا بهتر است از ظرف غذای کوچک استفاده کنید. پس بشقاب بزرگ غذای خود را با یک بشقاب کوچکتر عوض کنید. و به این صورت با کمتر خوردن و صرفه جویی کردن می توانید تا ۵۰۰ کالری در روز از دست بدهید.

چگونگی سرو غذا

در اکثر خانواده ها سبک غذا خوردن اینطور است که غذا را در دیس بزرگی می ریزند و آن را روی میز می گذارند.
و هر فردی امکان دارد بارها غذا بکشد، برای جلوگیری از این عمل ترجیحا غذای هر کسی را از قبل در بشقاب آماده کنید و سپس به میز غذا بیاورید. با این روش کالری کمتری ذخیره خواهد شد.

سوزاندن 500 کالری - سایت خبری ازدیدما
سوزاندن 500 کالری – سایت خبری ازدیدما

مصرف نوشیدنی ها

شربت ها، آب میوه های شیرین ، و خامه اضافی روی دسرها، همه آن ها می توانند باعث تجمع ۵۰۰ کالری در بدن بشوند.
مصرف آب های مقوی، نوشیدنی های رژیمی ، نیرو بخش، خوردن مرکبات و آبمیوه طبیعی… کمک میکند تا از ذخیره شدن کالری جلوگیری شود.

بشقاب خود را پر نکنید

جیمز هیل، دکترا، نویسنده رژیم غذایی می گوید: در هر وعده غذا حدود ۳۵ درصد از اندازه بشقاب در آن غذا بکشید تا با مقدار غذای کمتر کالری کمتری هم در بدن ذخیره شود. و هر چیزی که از غذا باقی می ماند را برای نهار روز بعد در نظر بگیرید.
به این صورت اگر شما معمولا حدود ۲۰۰۰ کالری یا بیشتر روزانه در بدن خود ذخیره می کردید با این کار حداقل می توانید از ذخیره شدن  ۵۰۰ کالری آن جلوگیری کنید.

سوزاندن 500 کالری - سایت خبری ازدیدما
سوزاندن 500 کالری – سایت خبری ازدیدما

پر کردن معده

برای صبحانه، خوردن 2 تخم مرغ آب پز پیشنهاد میشود. ( شما احساس می کنید به طور کامل سیر شده اید اما در حدود ۴۱۶ کالری کمتر نسبت به روزهای قبل در بدن خود ذخیره کرده اید.)
پیش از ناهار و شام ، ۱ فنجان سوپ بخورید تا معده مقداری پر شود و با این روش حدود ۱۳۴ کالری کمتر در هر وعده غذایی ذخیره میشود. و در نهایت در کل روز ۶۸۴ کالری کمتر ذخیره شده است.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + هجده =

دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن