نحوه کشیدن خط چشم

نحوه کشیدن خط چشم برای چشمهای مختلف

چشم هر فردی فرم خود را دارد و برای هر چشمی یک مدل خط چشم مناسب است ما در این مقاله تصمیم داریم تا شما را انواع فرم چشم ها و نحوی خط چشم کشیدن آشنا کنیم. خط چشم یکی سخت ترین قسمت آرایش چشم ها است و با توجه به فرم ومدل چشم ها انجام می شود . افراد متفاوت مدل چشم های مختلفی از یکدیگر دارند بدین صورت کشیدن خط چشم برای هر فرد باید متفاوت از مدل چشم دیگری باشد.

چشم‌های گرد

اگر چشمانی گرد دارید و دوست دارید  که چشم‌های گرد  خود را کشیده‌تر کنید، باید در لبه خارجی چشم به روی خط مژه مداد بکشید و دم آن را نازک کنید . این روش می تواند چشم های شما را کشیده تر نشان دهد.

چشم‌های بافاصله

اشخاصی که چشم‌های با فاصله از هم دارندمی توانند در گوشه داخلی چشم خود تمرکز کنند تا بتوان فاصله چشم‌ها را کمتر بنظر برسانند. برای شروع باید از گوشه داخلی چشم شروع کنید یا همان مجرای اشک چشم را با سایه ترجیحامشکی بپوشانید، داخل چشم‌ها را مداد بکشید و زیاد در گوشه خارجی چشم مداد وسایه نکشید.

چشم‌های گود

روی پلک سایه مشکی یا تیره نکشید اگر چشمهایی گود دارید از سایه های روشن استفاده کنید ترجیحا، در غیر این صورت چشم‌ها گودتر نشان داده می‌شوند. خط چشم باریکی نزدیک  به خط مژه  خود بکشید. بهتر این است که فقط بالا و پایین گوشه خارجی چشم خط چشم بکشید.

نحوه کشیدن خط چشم-سایت خبری ازدیدما

چشم‌های تک پلکی

چشم‌های تک پلکی هم می‌توانند خط چشم بکشند. ابتدا از گوشه ی داخلی چشم یک خط باریک بکشید و به این صورت که به گوشه خارجی چشم نزدیک می‌شوید خط چشم را پهن‌تر کنید.

چشم‌های پفی

اگر چشم هایی پف کرده دارید باید با کمک خط چشم  و سایه روشن پلک‌ها را بزرگ‌تر نشان دهید. اول خط چشم  را بروی پلک و خط مژه بکشید سپس آن را پهن تر کنید درست جایی که باید مداد را بین ریشه مژه‌ها کشید و همچنان که به گوشه خارجی نزدیک می‌شوید خط چشم را پهن می‌کشید.

چشم‌های بادامی

بدانیدکه چشم‌های بادامی یکی از محبوب ترین مدل چشم‌ها می‌باشد و بیشتر گریمورها  کار کردن روی  فرم چشم های بادامی را دوست دارند. خط چشم‌های بالدار  و کشیده این مدل چشم‌ها را زیباتر از قبل نشان می‌دهد.

نحوه کشیدن خط چشم-سایت خبری ازدیدما

چشم‌های ریز

برای چشم هایی که درشت نیستند و نسبتا ریزهستند هدف از کشیدن خط چشم بزرگ نشان دادن  و درشت کردن این فرم از چشم ها است. ازاین جهت زیر چشم‌ها را نباید خط چشم بکشید. باید بالای چشم و گوشه پایین چشم را خط چشم باریکی نه پهنی بکشید.می توانید از خط چشم سفید  استفاده کنید برای داخل چشم ،کمک بزرگی به درشت نشان دادن چشم‌ها می‌کند.

چشم‌های درشت

برای چشم‌های درشت باید بالا و داخل پلک بالایی را مداد بکشیدمی توانید بروی خط مژه خود خط چشم پهنی بکشید. خط چشم‌های گربه‌ای و بالدار بهترین‌ها برای چشم‌های درشت هستند.

چشم‌های نزدیک به هم

شما می توانید در چشم خود خط چشم بکشید اما خط چشم  را در گوشه داخلی چشم  و البته باریک بکشید؛ و در گوشه خارجی پلک پهن باشد. خط چشم اگر خیلی نازک یا خیلی پهن باشد چشم‌ها را ریزتر نشان می‌دهد.

کشیدن خط چشم با توجه به مدل و فرم چشم‌ها انجام می‌شود و هر چشمی یک نوع آرایش متفاوت با مدل دیگر دارد. پس بهتر است تا با تمرین بیشتر بر روی خط چشم خود حرفه ای شوید و بدانید که چه مدل خط چشمی به شما بیشتر سازگار است و می توانید از آن استفاده کنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن