موضوعات داغ

تزریق ژل لب

تزریق ژل به لب

لب یکی از اعضای زیبای صورت می باشد که با بالا رفتن سن ممکن است مانند دیگر قسمت های پوست چروکیده و جمع شود و زیبایی خود را از دست دهد. یکی از دلایل که افراد به تزریق ژل لب روی می آورند بالا رفتن سن و کوچک شدن لب می باشد. اما یک دلیل دیگر آن این است که بعضی افراد دارای لب های باریکی می باشند که در صورت بسیار کوچک است و دیده نمی شود. ترزیق ژل لب ها را برجسته و براق می کند و باعث می شود اعتماد به نفس افراد افزایش پیدا کند.

در هنگام تزریق ژل لب حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید تا مشکلاتی از قبیل تقارن و عوارض جانبی نداشته باشید. در این زمینه گروهی به تقلب پرداخته و با مصرف ژل های تقلبی باعث آسیب به سلامت بدن شما می شوند.متخصصین در این زمینه به آناتمی و نوع پوست شما آشنایی دارند و می دانند که به چه اندازه و شرایطی ژل را تزریق کنند.

روش تزریق ژل لب

ابتدا لب را معاینه می کنند تا اگر محدودیتی دارد آن را در نظر بگیرند. بعد آن را بی حس می کنند به طوری که در قسمت تزریق هیچ دردی را احساس نکند. در انتها پیش از تزریق محل را با الکل و یا مواد ضد میکروبی پاک می کنند و سپس با توجه به قواعد تقارن و اصول آن ژل را تزریق می کنند.

تزریق ژل لب-سایت خبری ازدیدما

مراقبت های بعد از ترزیق

 یک سری از مراقبت ها بعد از تزریق ژل وجود دارد که باعث می شود تا کبودب کمتر در اطراف لب داشته باشید و نتیجه بهتری از این تزریق بگیرید که ما در اینجا برای شما بیان می کنیم.

استفاده از ماسک

بعد از ژل لازم است که بر روی لب خود از گاز استریل استفاده کنید و هنگام خارج شدن از منزل ماسک بزنید تا زمانی که جای زخم سوزن ها بهبود پیدا کند. آلودگی هوا ممکن است باعث تورم و عفونت در لب شما شود و این ماسک از بروز این موارد جلوگیری می کند. همچنین از قرار گرفتن در تابش آفتاب مستقیم بر روی لب خودداری کنید چون باعث می شود دوام این ژل کاهش بیابد. این موارد را در هفته اول رعایت کنید.

 بر روی لب فشار وارد نکنید

سعی کنید در هفته اول از فشار بر روی لب خودداری کنید. از خوردن خوراکی های سفت مانند ساندویچ و نان خشک و مواد سفت کاملا صرفه نظر کنید.از خوابیدن بر روی شکم و پلو نیز اجتناب کنید. این کارها را در هفته اول بیشتر رعایت کنید. ورزش های سنگین واستخر را نیز فاکتور بگیرید.

تزریق ژل لب-سایت خبری ازدیدما

لب را ماساژ دهید

در 24 ساعت ابتدایی تزریق از لمس کردن لب خودداری کنید. اما بعد آن می توانید روزانه به مدت چند دقیقه برای لخته نشدن خون و گردش خون لب ها را ماساژ دهید.

استفاده از کمپرس یخ

برای جلوگیری از خون مردگی و کبودی در اطراف لب می توانید بعد از تزریق ژل با کمپرس یخ آن را التیام داده و به بهبود سریع تر آن کمک کنید.بعد از تزریق ژل باید بدانید که تا مدت یک هفته نباید از داروهای رقیق کننده استفاده کنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن