انتخاب صحیح لباس

انتخاب صحیح لباس برای زنان با اندام گلابی شکل

برای شما نیز پیش آمده است که یک لباس را در پشت ویترین مغازه بپسندید اما وقتی آن را به تن می کنید تصوراتتان تغییر کند و ببینید که اصلا به شما نمی آید. ناراحت نشوید این به معنی بد هیکل بودن شما نیست بلکه شما لباس را بر اساس تیپ بدنی خود انتخاب نکرده اید. اما ما در این مقاله تصمیم داریم تا نکاتی که لازم است رعایت کنید را بیان می کنیم تا شما در انتخاب لباس بر اساس هیکلتان بهترین تیپ را داشته باشید.

انتخاب صحیح لباس برای اندام گلابی شکل-سایت خبری ازدیدما

تیپ بدنی گلابی

در هیکل هایی که به شکل گلابی هستند خوب است شانه ها را برجسته تر کنید تا تعادل بیشتری در بدن ایجاد شود برای این کار می توانید از دستمال گردن و شال های طرح دار و یا گردنبندهای درشت استفاده کنید.

از لباس های طرح دار و تاب های رنگی رنگی استفاده کنید و با یقه های قایقی و آستین های پفی شانه برجسته تری داشته باشید.استفاده از شلوارهای تنگ و کوتاه زیر زانو را به صورت کامل کنار بگذارید. دامن های کوتاه و دامن های مدادی به هیچ عنوان مناسب شما نمی باشند.

در عوض از دامن های گشاد و شلوارهای راسته و دم پا استفاده کنید. در انتخاب رنگ لباس برای پاین تنه خود از رنگ های تیره و در بالا تنه از رنگ های شاد و متنوع و روشن استفاده کنید.

انتخاب صحیح لباس برای اندام گلابی شکل-سایت خبری ازدیدما

انتخاب لباس مناسب برای بالا تنه

در افرادی که هیکل گلابی شکل دارند هدف این است که بیشتر توجه به بالا تنه باشد و پایین تنه کمتر مورد توجه قرار گیرد. بهتر است از لباس های رنگی و شاد که خیلی جیغ هستند در بالا تنه استفاده کنید. این نوع لباس ها توجه افراد را بیشتر له بالا نته جذب می کنند، شانه ها و سینه ها را بزرگتر نشان می دهند.

انتخاب صحیح لباس برای اندام گلابی شکل-سایت خبری ازدیدما

انتخاب یقه مناسب

یقه های که باز هستند توجه را به سینه ها بیشتر جذب کرده و سینه ها را بزرگتر نشان می دهند. در انتخاب یقه می توانید از یقه قایقی، یقه قلبی و لباس های دکمه ای استفاده کنید تا بالا تنه را بیشتر به چشم بیاورید.

انتخاب سایز لباس

انتخاب لباس تنگ یا گشاد برای این افراد مقداری مشکل است اما بهتر است از لباس های تنگ که در قسمت کمتر تنگ تر می شود استفاده کنید که به کمر حالت ساعت شنی میدهند. اگر از لباس های گشاد استفاده می کنید حتما بلند باشند و روی باسن را بپوشانند. لباس های که ترکیبی از تنگ و گشاد باشد بسار مناسب و معقول تر است.

در قسمت بالا تنه خود از لباس های چند لایه استفاده کنید تا به بدنتان حجم دهد مثلا تاپ و ژاکت را با هم بپوشید و برای ایجاد کمرساعت شنی از کمربند استفاده کنید.از تاپ و لباس های یقه کار شده استفاده کنید. یقه های چین دار و کار شده شانه های شما را برجسته تر نشان می دهد.

از لباس هایی با آستین های کیمونو و آستین پفی استفاده کنید این آستین ها بازوهای شما را درشت تر نشان خواهد داد وتعادلی میان باسن و بالا تنه شما ایجاد خواهد کرد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − شش =

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن