انتخاب صحیح لباس

انتخاب صحیح لباس برای افراد کوتاه و چاق

همه ما دوست داریم زیبا به نظر برسیم و تلاش می کنیم همیشه شیک پوش باشیم. اما اگر دچار اضافه وزن باشید مشکلاتی بر سر راه شیک پوشی شما قرار دارد و ما امروز تصمیم داریم تا راه های انتخاب صحیح لباس برای افراد چاق با قد کوتاه را به شما بگوییم تا دیگر نگرانی نداشته باشید.هر خانمی برای زیباتر به نظر رسیدن باید کارهایی انجام دهد تا باریک تر و لاغرتر به نظر بیاید و قدش بلندتر از آن چیزی که هست به نظر برسد.

از لباس های همرنگ استفاده کنید

استفاده از لباس های همرنگ کمک می کند تا شما لاغر وبلندتر به نظر برسید. حتی جوراب شلواری و کفش خود را با لباس های خود یک رنگ کنید. توجه داشته باشید که استفاده از رنگ های تیره باعث لاغر و بلندتر شدن قدتان می شود. رنگ سرمه ای و سبز یشمی و یا بنفش پررنگ انتخاب های خوبی می باشد.

لباس هایی را انتخاب کنید که اندازه تنتان باشد

توجه داشته باشید که افراد کوتاه قد باید از لباس های نه چندان گشاد و نه چندان تنگ استفاده کنند چون لباس گشاد قدشان را کوتاه و لباس تنگ چاق تر نشانشان می دهد. بهتر است از لباسهایی استفاده کنند که از پارچه کمتری استفاده شده باشد تا لاغرتر به نظر برسند.

انتخاب صحیح لباس برای افرادکوتاه و چاق-سایت خبری ازدیدما

طرح های عمودی برای لباس هایتان انتخاب کنید

با انتخاب لباس ها با طرح عمودی خانم ها باریک تر و قد بلندتر به نظر می رسند. اما توجه داشته باشید که این طرح ها عمودی نباید زیاد پهن باشند. نباید لباس با طرح های عمودی را با شلوار همان طرح بپوشید. طرح های افقی برعکس طرح های عمودی باعث پهن تر و چاق تر نشان دادن شما می شوند.

از پیراهن هایی که یقه هفت دارند استفاده کنید. این یقه باعث می شود تا بالا تنه شما بلندتر به نظر برسد.از پوشیدن لباس های ضخیم خودداری کنید؛لباس های ضخیم باعث کوتاه تر نشان دادن قد خانم ها می شود و بهتر است این افراد از لباس های ظریف تر استفاده کنند که کمتر چاق دیده شوند.کفش های پاشنه دار بپوشید.

برای بلندتر به نظر رسیدن خانم ها یکی از بهترین راه ها کفش پاشنه بلند می باشد مهم نیست چه کفشی باشد فقط پاشنه دار باشد. اما از کفش هایی که بند آن در قوزک پا بسته می شود بپرهیزید. این کفش ها پاها را چاق تر و کوتاه تر نشان می دهد. کفش های پاشنه داری انتخاب کنید که طبی بوده تا به پا و کمرتان آسیب وارد نکنند.

انتخاب صحیح لباس برای افراد چاق و کوتاه-سایت خبری ازدیدما

دامن کوتاه را فراموش کنید

دامن کوتاه یا پیراهن کوتاه برای افراد بلند قد بسیار زیبا است اما برای افراد کوتاه قد برعکس عمل کرده و پا ها را کوتاه و چاق نشان می دهد. پس بهتر است دامن کوتاه را فراموش کنید.

کیف کوچک انتخاب کنید

کیف های بزرگ باعث می شود تا شما کوتاه تر به نظر برسید بهتر است کیفی کوچک که با قد و هیکل شما تناسب دارد را انتخاب کنید. انتخاب کیف کوچک به شیک پوشی شما کمک بیشتری می کند و شما را شیک تر نشان می دهد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − نه =

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن