پیکرتراشی چگونه انجام میشود؟

در علم پزشکی، پیکرتراشی به معنی حذف چربی های موضعی بدون این که به بافت ها، عروق و اعصاب ناحیه دارای چربی آسیب وارد شود، در پیکرتراشی هدف کاهش سایز می باشد.
و بیمار در زمان کوتاهی به فرم بدنی مطلوب خود خواهد رسید. این روش انتخاب درست برای افراد خیلی چاق نیست و می تواند سلامت این افراد را به خطر بیندازد.

پیکرتراشی چگونه انجام میشود؟

در پیکرتراشی برای لاغری دکتر با ایجاد سوراخ هایی به قطر سه تا پنج میلی متر در بدن بیمار، چربی های موضعی را با استفاده کردن از حرکات ارتعاشی که به وسیله دستگاه های پیشرفته ایجاد می شود آزاد می کند.
و توسط ساکشن به بیرون از بدن انتقال میدهد. پس از پیکرتراشی و با طی شدن دوره نقاهت بیمار به فرم بدنی ایده آل خود می رسد. و با رعایت رژیم غذایی سالم بازگشت چربی هرگز پیش نمی آید.

پیکرتراشی چگونه انجام میشود؟

جراحی پیکرتراشی - سایت خبری ازدیدما
جراحی پیکرتراشی – سایت خبری ازدیدما

پیکرتراشی را میتوان اینطور تعریف کرد که در جراحی های زیبایی به عمل هایی که باعث فرم دهی به بدن می شود، تا به شکل دلخواه خود برسد، پیکرتراشی می گویند. این عمل با کمترین شکل تهاجمی و کوتاه ترین دوره نقاهت قسمت های مختلف بدن را به شکل ایده آل در می آورد.

پیکرتراشی را با ترکیب دو روش جدید  Tumescent و Power Assisted  انجام می دهند . این دو روش به صورت همزمان، در کنار حذف بافت های چربی، می توانند باعث سفت شدن و تقویت دیواره شکم بشوند.
یک جراح آلمانی اولین بار از روش لیپوماتیک برای بیمار خود استفاده کرد که نتیجه مثبتی داشت. به این صورت که برای تخلیه توده های چربی، اول بوسیله دستگاه لرزش کانولا، به طور کاملاً فیزیکی، چربی های انباشته را ذوب می کند و با دستگاه های مکنده ویژه، بدون درد و خونریزی، از بدن خارج می سازد. در این روش، علاوه بر خارج شدن بافت های چربی،  لیفتینگ و سفت شدن عضلات پوست هم انجام می شود.

آبدومینوپلاستی چگونه انجام میشود؟

جراحی پیکرتراشی - سایت خبری ازدیدما
جراحی پیکرتراشی – سایت خبری ازدیدما

جراحی زیبایی شکم یا آبدومینوپلاستی از متداول ترین و عمده ترین جراحی های زیبایی،  مخصوص زنان می باشد.
که برای کاهش چربی ها و ثابت کردن پوست تحتانی و میانی پایین شکم با عضلات جداره شکم، به طور کاملاً ماهرانه و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود .

اشخاصی که دارای شکم بزرگ و برجستگی های نامتعارف در اندام ها میباشند، برای جراحی آبدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم، مناسب تر هستند.
در این نوع جراحی با روش های تهاجمی، بیشتر بافت های چربی خارج میشود و پوست و عضلات آویزان یا شل شده، با بخیه در جای خود تثبیت می شوند؛ و به این صورت شکمی صاف و مسطح را به همراه خواهد داشت.

جراحی کمر چگونه انجام میشود؟

چربی های انباشته شده در قسمت کمر و اطراف آن، باعث ظاهری نامتعارف و بدشکل در فرم اندام ها و ظاهر کمر می شوند؛ و از جهتی هم دغدغه ای بزرگ برای پوشیدن لباس دلخواه در افراد می باشد.
از این جهت، روش پیکرتراشی دور کمر، روش هایی است که قادر است تمامی این دغدغه ها را از بین برده و اندامی متناسب را به متقاضیان هدیه دهد.

جراحی پیکرتراشی - سایت خبری ازدیدما
جراحی پیکرتراشی – سایت خبری ازدیدما

پیکرتراشی چگونه انجام میشود؟

پیکرتراشی شکم ، با ایجاد برش های کوتاه چند سانتی متری در نواحی شکم انجام می شود. در این روش، با بریدن و برداشتن توده های چربی و بالا کشیدن پوست اضافه و ترمیم عضلات شکمی، عمل پیکرتراشی شکم، به صورت حرفه ای انجام می گیرد.

زنان به دلایل، حاملگی، تغییرات هورمونی، عادات ماهانه و غیره، دچار ظاهر و شکلی نامتعارف در شکم، با انباشتگی توده های چربی و شل شدگی در پوست می شوند. داشتن اندامی زیبا و متناسب، برای زنان، بیش از مردان حائز اهمیت می باشد.

پیکرتراشی پهلو چگونه انجام میشود؟

پیکرتراشی پهلو هم مثل دیگر اندام ها به آسانی انجام می شود. در این روش می توان علاوه بر از بین بردن چربی های اضافی، پوست افتاده را هم در محل خود تثبیت کرد .
شیوه عمل با ایجاد برش از کمر و در قسمت های دو طرف پهلو به پایین شروع می شود. و برحسب میزان تخلیه چربی اضافی در پهلو، این برش کم و زیاد می شود؛ پس از آن با امواج و دستگاه های تمام اتوماتیک، سلول های چربی خارج می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن