درمان سریع شوره سر با مواد خانگی

شامپو،نرم کننده عسل برای شوره سر

این شامپو تنها به چند ماده نیاز دارد:

عسل خالص و ارگانیک و آب فیلتر شده . عسل، شامل ویتامین های A، C و B و به علاوه با پتاسیم، آهن، کلسیم، فسفر و منیزیم میباشد. اگر شما از ترکیب عسل و آب به پوست سر خود استفاده کنید، متوجه میشوید که این یک درمان عالی و بی نظیر میباشد و البته کاملا موثر است.

درمان شوره سر با مواد خانگی - سایت خبری ازدیدما

بعد از یک ماساژ ملایم با عسل برای زمان کوتاه، ۲ ساعت اجازه دهید تا بماند ؛ بعد از یک هفته، اولین نتیجه ای که احساس میکنید:
خارش سر فروکش میکند و هفته بعدی، پوسته ها از بین می‌روند.

آماده سازی این شامپو بسیار آسان است :

یک عسل ارگانیک با کیفیت خوب و مناسب را انتخاب کنید، تا بتوانید از تمام فوایدش، از مواد معدنی و همه ویتامین هایش استفاده کنید. عسل را با مقداری آب گرم مخلوط کنید و فقط برای استفاده همان زمان درست کنید. موی خود را مرطوب کنید و ترکیب را روی پوست سر ماساژ دهید. اجازه بدهید روی پوستتان بماند.

درمان شوره سر با مواد خانگی - سایت خبری ازدیدما

این راه ،جریان خون را تحریک میکند و حتما اطمینان حاصل فرمایید که عسل به کل قسمت های خارش دار و پوسته شده سرتان برسد. اجازه دهید به مدت دو ساعت باقی بماند. وقتی که زمان تمام شد، آن را با آب گرم بشورید، یا با مخلوط سرکه و آب ،شستشو داده و آبکشی کنید. که خودش یکی دیگر از درمان های موثر شوره سر میباشد.

شامپو پاک کننده سرکه سیب برای شوره سر

می توانیم از سرکه سیب به دو روش استفاده کنیم هر دوی این ها با شوره سر، خارش و بثورات مبارزه می کنند. درسته که بوی نامطبوعی دارد. سرکه سیب برای پوست سر تحریک شده موثر میباشد. میزان PH را متعادل میکند. و از سلول های مرده پوست که به شوره های ناخواسته تبدیل میشوند، جلوگیری کرده.

اولین روش برای استفاده از سرکه سیب در شستشوی عادی خود به این صورت میباشد:

درمان شوره سر با مواد خانگی - سایت خبری ازدیدما

یک فنجان سرکه را به یک لیتر آب گرم اضافه میکنیم و موهای خود را بعد از شستشو با آن آبکشی میکنیم. خارش را تسکین می دهد و حتی تحریکات پوستی را آرام و متعادل میکند، و موجب می شود که موها به راحتی شانه شوند، و باعث شفاف تر و نرم تر شدن آن ها هم میشود. نگران بوی بد سرکه به موها نباشید زیرا پس از یک روز خودش از بین میرود و موندگار نیست.

روش دوم برای استفاده از سرکه سیب :

درمان شوره سر با مواد خانگی - سایت خبری ازدیدما

به یک بطری اسپری نیاز دارد. یک نسبت از آب را با یک نسبت از سرکه سیب ترکیب کنید و در بطری بریزید. بعد آن از ریشه های مو شروع میکنیم، محلول سرکه آب را اسپری کرده، پوست خود را ماساژ میدهیم. موهای خود را در یک حوله می پیچانیم، و اجازه میدهیم کا مواد تشکیل دهنده فعال به مدت بیست تا بیست و پنج دقیقه فرایند خود را طی‌کنند. بعد از آن، می توانیم موهای خود را فقط با آب گرم یا ملایم آبکشی کنیم.

پاکسازی شوره سر با جوش شیرین

درمان شوره سر با مواد خانگی - سایت خبری ازدیدما

در مورد فواید متفاوت جوش شیرین در حال مطالعه میباشیم. از تمیز کردن آشپزخانه تا تهیه اسکراب صورت عالی ، جوش شیرین حاوی خواص ضد باکتری و ضد التهابی میباشد. بلکه، می تواند با شوره سر هم مبارزه کند. بعلاوه برای لایه بردار خفیف، میتواند مثل یک قارچ کش عمل کند، و پوست سر را از خالی از شوره سر کند و شوره سر را از رفع کند. استفاده از جوش شیرین، جایگزین شامپو امکان دارد غیر معمول باشد ؛ نتیجه هم امکان دارد در شب اول اتفاق نیافتد، ولی باید به صورت منظم استفاده شود، تا شوره سر درمان کند.

برای ساخت این شامپو :

درمان شوره سر با مواد خانگی - سایت خبری ازدیدما

به یک قاشق غذاخوری جوش شیرین، و یک فنجان آب فیلتر شده، و به طو اختیاری چند قطره روغن رزماری یا روغن زیتون نیاز دارید. نسبت یک قاشق غذاخوری جوش شیرین به یک فنجان آب می است. ترکیب را در یک بطری یا یک لیوان بریزید تا یک خمیری سفت درست شود ؛ از آن، مثل یک شامپو عادی استفاده کنید. یا میتوانید، تنها با اضافه کردن یک قاشق غذاخوری جوش شیرین به شامپو خود در وهله اول اقدام کنید. شما می توانید از این روش دو روز در میان استفاده کنید، تا هنگامی که پیشرفت انجام شود. بعد از آن که شوره سر به صورت کامل از بین رفت، میشود که استفاده از جوش شیرین را تنها یک روز، در هفته و هر دو هفته یکبار انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن