انواع ماسک ها

ماسک گوجه فرنگی :

انواع ماسک ها -سایت خبری ازدیدما

کاهش دهنده ی چربی پوست : بدین منظور ،گوجه فرنگی را نصف کنید. به صورتتان بمالید و اجازه دهید که  آب آن 10 دقیقه به روی صورتون بماندسپس صورتتان را با آب سرد بشورید.

تمیز کردن پوست :

به گوجه فرنگی نصف شده مقداری شکر بزنید و به شکل چرخشی به روی صورتتان حرکت دهید تا سلولهای مرده جدا بشود.

ماسک خیار برای رفع کبودی و پف چشم:

انواع ماسک ها -سایت خبری ازدیدما

خیار را قطعه قطعه برش دهید، و برشهای آن را بروی پوست بگذارید، خیار برای کاهش پف آلودگی دور چشم تاثیر گذار است. بدین منظور، قطعات خیار را به مدت 10 دقیقه به روی چشم ها و زیر چشم ها بگذارید بماند.

ماسک آناناس :

انواع ماسک ها -سایت خبری ازدیدما

 برای رفع شدن خستگی عضلات و پوست صورت ، که میتواند یکی از مهم ترین عوامل بروز پیری و چروک باشد، بهتر است که هفته ای یکبار آب 1 تا 3 برش از آناناس را بگیرید و آن را به مدت 10 تا 15 دقیقه روی صورت ماساژ دهید.یک ماسک بی نظیر که میتواند باعث براقی و صاف شدن پوست بشود.

ماسک چای سبز :

انواع ماسک ها -سایت خبری ازدیدما

چای سبز کیسه ای برای رفع خستگی و آرامش چشمها بسیار مفید است.چای سبز کیسه ای را داخل آب گرم قرار بدهید و بعد به روی چشمتان بگذارید.زیرا کافئین موجود در آن باعث انقباض مویرگهای چشم میشود.

 ماسک خامه برای نرمی پوست :

انواع ماسک ها -سایت خبری ازدیدما

این ماسک ترکیبی از خامه و گلاب و روغن است که باعث نرمی پوست میشود؛ که باعث میشود باعث نرمی و باز شدن منافع  پوست بشود. در ضمن برای تهیه کردن آن یک قاشق غذا خوری خامه با یک قاشق چایخوری روغن بادام/زیتون و یک قاشق  چایخوری گلاب مخلوط کنید. این ماسک را روی صورتتان بمالید و اجازه دهید که به مدت 15 تا 20 دقیقه به روی صورتتان بماند و سپس با آب نیمه ولرم بشویید.

 ماسک شفافیت پوست :

انواع ماسک ها -سایت خبری ازدیدما

برای شفافیت پوست خود یک قاشق سوپ خوری شیر را با یک قاشق چای خوری هویج ،عسل ،آب پرتقال مخلوط کنید. و سپس ماسک آماده را روی صورتتان بمالید و بگذارید حداقل 15 دقیقه روی پوستتان بماند.

 ماسک ماست برای مرطوب کردن پوست:

انواع ماسک ها -سایت خبری ازدیدما

ماسک سرشار از کلسیم، پروتئین و ریبوفلاوین (که یکی از ویتامین های گروه B1،B6  وB12 )است. شما میتوانید با ساختن ماسکی که ترکیب آن از ماست است ،مقدار مورد نیازی از ویتامین های گروه B را به پوست برسانید. ماست باعث میشود ک پوست شما رطوبت کافی را داشته باشد و جذب کندو باعث و به نرم شدن پوستتان کمک میکند؛ در نتیجه بهتر کمک کننده به پوست های لایه لایه ماسک ماست است که بعد مدتی آنها را نرم و لطیف میکند.

 ماسکی برای پوست معمولی :

انواع ماسک ها -سایت خبری ازدیدما

یک قاشق مرباخوری ماست را با مقداری چغندر رنده شده و یک زرده تخم مرغ مخلوط کنید و به مدت حداقل 20 دقیقه بگذارید که به روی صورتتان بماند. بعد از خشک شدن با آب ولرم بشویید . این ماسک بسیار مناسب است برای پوست های معمولی.

ماسکی برای پوستهای طبیعی :

انواع ماسک ها -سایت خبری ازدیدما

سه قاشق غذاخوری ماست را با 1 قاشق قاشق غذاخوری روغن زیتون و 2 قاشق مرباخوری آبلیمو یا پرتقال مخلوط کنید و اجازه دهید که 10 تا 15 دقیقه روی صورتتان بماند. بعد از آن با آب ولرم صورت خود را بشورید. این ماسک برای پوست های معمولی و طبیعی مناسب است که باعث نرم شدن پوست هم میشود.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 7 =

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن