لاغرشدن در یک ماه

چگونه در یک ماه لاغر شویم؟

برای کم کردن وزن به سرعت و در زمان یک ماه لازم است اول از ترک عادات بد غذایی شروع کنید و رژیم سالم بگیرید. اما فراموش نکنید که لاغری بدون ورزش کردن امکان پذیر نمی باشد.

ما در اینجا مواردی را بیان خواهیم کرد که می تواند به شما در لاغری سریع و ترک عادت بد غذایی کمک کند. بدون شک با رعایت این موارد می توانید لاغر شوید و همیشه لاغر بمانید.

آهسته غذا بخورید:

از یک زمان سنج استفاده کنید و غذا خوردن خود را به مدت 20 دقیقه ادامه دهید. لقمه ها و قاشق خود را پر نکنید و آرام بجوید. این کار باعث می شود تا شما به کم غذا خوردن عادت کنید و زمان برای ترشح هورمون سیرکننده ایجاد می شود. تا شما با غذای کم هم احساس سیر شدن می کنید. این کار می تواند به لاغر شدن شما بسیار کمک کند.

سوپ را به وعده غذایی خود اضافه کنید:

سوپ و یک غذای آبکی در شروع روز باعث می شود تا اشتهای شما کمتر شود و کمتر غذا بخورید. توجه داشته باشید که از سوپ سبزیجات استفاده کنید. سوپ های پرچرب و پرکالری اصلا مناسب نمی باشند.

لاغرشدن دریک ماه-سایت خبری ازدیدما

میوه و سبزیجات بخورید:

سعی کنید از تمام میوه و سبزیجات استفاده کنید و قبل از غذا میوه و سبزیجات را بخورید. میوه و سبزیجات با فیبر و آبی که دارد احساس سیری در شما به وجود می آورد اما کالری کمی دارد که در لاغر شدن بسیار موثر می باشد.

خواب کامل داشته باشید:

خواب کم باعث چاقی افراد می شود توجه داشته باشید که اگر به اندازه بخوابید می توانید با استفاده از خواب کالری های اضافی بدن را بسوزانید. تحقیقات نشان می دهد خواب مفید می تواند سالانه 7 کیلو گرم از وزن شما را کاهش دهد.

لاغرشدن دریک ماه-سایت خبری ازدیدما

روزانه 8 لیوان آب بنوسید:

آب نه تنها باعث زیبایی و شفافیت پوست می شود در لاغر شدن نیز بسیا موثر می باشد. آب را قبل از هر وعده غذایی خود بخورید. خوردن آب قبل از وعده غذایی باعث می شود تا حجم بیشتر معده با آب گرفته شود و اشتهای شما برای خوردن غذا کمتر شود. در نتیجه غذای کمتتر خورده و لاغرتر می شوید.

شیرنیجات را کنار بگذارید:

انواع شیرینی ها از تر و خشک همه دارای چربی و قند زیاد می باشند که اصلا برای بدن مفید نیوده و کالری زیادی را به بدن شما می دهد. پس بهتر است کمتر شیرینی بخورید. خوردن شربت و آب میوه های صنعتی را نیز از رژیم غذایی خود حذف کنید.

ورزش را فراموش نکنید:

اگر علاقه به ورزشی خاص دارید و به صورت حرفه ای کار می کنید حتما آن را در کنار رژیم غذایی خود ادامه دهید و اگر ورزش تخصصی ندارید روزانه بدوید. برای سوزاندن کالری دویدن و پیاده روی بسیار موثر است و می توان گفت ورزش نقش اساسی در کاهش وزن شما خواهد داشت.

نکته قابل توجه این است که از خوردن غذاهای فست فودی و بیرون از منزل کامل بپرهیزید و تنقلاتی مانند چیپس و پفک را کاملا کنار بذارید.

با رعایت این موارد شما می توانید عادت بد را ترک کرده و بدنی سالم داشته باشید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن