بخور دادن چیست

بخور دادن :

بخور دادن به صورت است که یک حوله تمیز را در ظرف آب گرم فرو ببرید؛ سپس آب آن را روی صورتتان قرار دهید هنگامی که حوله سرد شد مجددا آن را در آب گرم قرار دهید و این کار را برای نتیجه گیری بیشتر و بهتر تکرار کنید. و در آخر برای اتمام کار ،صورت خود را با آب سرد بشورید و از ماسک صورت و مرطوب کننده صورت استفاده کنید.
و البته یه روش دیگر هم هست که در آن قابلمه ای را پر از آب کرده و گذاشته تا آب به جوش بیاید ،سپس یک حوله برداشته و به روی سر خود گذاشته و صورت خود را به روی بخار آب قرار داده البته از فاصله دور و مراقب باشید.

فواید بخور دادن پوست :

بخور دادن -سایت خبری ازدیدما

بخور دادن پوست صورت فواید زیادی دارد. جالب است بدانید که بخور دادن منافذ و روزنه های پوست را باز میکند، و این باعث میشود که سلول های پوستی مرده را می زداید ،امکان پاک کردن کامل و عمیق پوست را مهیا میکند. برای جوش های سرسیاه و همچنین آکنه بسیار مفید است.

در مورد استفاده از بخار آب در بخور :

بخور دادن -سایت خبری ازدیدما

به این دلیل که بخار آب باعث میشود که ناپاکی های پوست خارج بشود ،طبیعی است که لکه ها و بعضی از نقایص پوست برجسته تر از قبل میشوند. پوست های عادی ممکن است که در حین بخور دادن یا حتی بعد از آن دچار التهاب یا لک شود. و معمولا بعد از مدتی طی چند مرتبه استفاده کردن از بخار ، این لکه ها کمتر هم میشوند.

بخور افرادی که پوست خشک دارند:

بخور دادن -سایت خبری ازدیدما

بهتر است بدانید افرادی که پوست خشک دارند، اگر پس از استفاده از بخور بلافاصله از مرطوب کننده استفاده نکنند، پوستشان بیش از حد خشک میشود. و اگر کسی که سابقه حساسیت به گیاه خاصی را دارد کاملا واضح است که نباید از بخور آن گیاه استفاده کند.

بخور بابونه و بهبود آکنه و جوش :

بخور دادن -سایت خبری ازدیدما

استفاده از گیاهان همراه با آب برای بخور تاثیرات مناسبی دارد .بخور بابونه یکی از بهترین بخور ها برای دختران و بانوان میباشد. از طرفی ،بابونه خاصیت ضدالتهابی دارد و برای کاهش التهاب های صورت موثر میباشد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + چهار =

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن