طالع بینی متولدین اسفند

متولدین این ماه دارای حس ششم قوی می باشند و بسیار حساس و زودرنج هستند.به آرامش و ملایمت علاقه نشان می دهند. دارای تخیلات قوی هستند که واقع بینی را در آنها از بین می برد. اکثر افکارشان غیرواقعی و غیر منطقی است. افرادی هستند با حسادت بسیار زیاد که در بیشتر موارد ترسو و دو دل می باشند. متولدین اسفند در صبر به ایوب تشبیه می شوند.کم پیش می آید که عصبانی شوند و علاقه زیادی به موسیقی های آرام وملایم دارند. جشن تولد را بسیار دوست دارد و در اخلاقش حالت وسط ندارد یا منفی کامل است یا مثبت کامل.

طالع بینی اسفند -سایت خبری ازدیدما

مرد متولد اسفند

مردان متولد اسفند یا منفی منفی هستند یا مثبت مثبت و حالت نرمال ندارند. لازم است که به مردان این ماه هفته ای دو سه بار بگویید که دوستش دارید.

متولدین این ماه افرادی شجاع و سخاوتمند می باشند که در انجام کارهای خود گاهی بسیار پر توان و در بسیاری موارد کم توان می شوند. در دوران جوانب و پیری پاکدامن هستند و به روزی حلال اعتقاد دارند.این افراد گاهی از دوستان و خویشاوندان خود دلگیر می شوند اما افراد کینه ای نیستند. مردان این ماه به رنگ قهوه ای حساس هستند و عاشق فصل پاییز می باشند.در طالع بعضی از این مردان از زنی آسیب دیده می شود و سفر دریایی نیز در طالع آنها دیده می شود. این مردان در دوران کودکی سه خطر تهدیدشان می کند که اگر آنها را رد کنند عمر طولانی خواهند داشت. روز پنج شنبه برایشان خوش یمن است و سنگ عقیق سنگ مناسبی برایشان است.

زن متولد اسفند

اگر بخواهیم زن متولد اسفند را تشبیه کنیم ظرف عسلی است که درون آن فلفل ریخته شده است. از بسیاری جهات زن بی نظیری می باشد و ناراحت ترین مردان را شاد کرده و به آرامش می رساند. بسیار خیالاتی و رویاباف است و به کودکان خود عشق می ورزد.این زنان خوش گفتار و پاک هستند و کمی مغرور و خودبین می باشند. قدشان اکثرا متوسط است و در مهمان نوازی زبان زد هستند. در شوهر داری استاد هستند و شوهر خود را راضی نگه می دارند.

طالع بینی ازدواج متولد اسفند

اسفند با فروردین ( متوسط ) پیوند این دو متوسط است اما ممکن است مشکلاتی نیز باشد که قابل حل است.

اسفند با اردیبهشت ( خوب ) پیوند خوبی است و متولدین این دو ماه افرادی محتاط و تودار هستند که امکان سازگاری با یکدیگر را دارند.

اسفند با تیر ( بسیار خوب ) پیوند بسیارعالی است و زندگی همراه با عشق و محبت را خواهند داشت.

اسفند با مرداد (خوب ) ازدواجی موفق است و می توانند نیاز های عاطفی یکدیگر را برآورده کنند.

اسفند با شهریور ( خوب ) ازدواج خوبی است زیرا متولدین این دو ماه دارای صب و حوصله بسیار هستند که باعث درک بیشتر در زندگی می شود.

اسفند با مهر ( بسیار خوب ) ازدواج موفقی است زیرا از نظر عاطفی یکدیگر را خوب درک می کنند.

اسفند با آبان ( بد ) بد است زیرا یکی از آنها بیش از اندازه عاطفی و دیگری آرمانگرا می باشد که باعث شده درک خوبی از هم نداشته باشند.

اسفند با آذر ( متوسط) ازدواج متوسط است زیرا یکی از آنها عاطفی و دیگری رک گو است که باعث مشکلاتی می شود.

اسفند با دی ( متوسط ) متوسط است زیرا یکی اهل حساب و کتاب و دیگری عاشق پیشه است.

اسفند با بهمن ( خوب ) این دو مکمل یکدیگر هستند زیرا یکی از آنها روشنفکر و دیگری عاشق پیشه است که باعث آرامش در زندگیشان می شود.

اسفند با اسفند ( بد ) بد است زیرا هر دو زودرنج و حساس بوده که در زندگی مشکلاتی را به وجود می آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − ده =

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن