درمان ریزش مو

از کتاب های طب سنتی استفاده کردیم و بهترین روش درمان ریزش مو و راه پرپشت شدن سریع موهای سر را پیدا کردیم.

بهترین راه درمان ریزش مو با نسخه های گیاهی طب سنتی و پیاز

ریزش مو و کم پشتی موی سر را تا به امروز افراد زیادی تجربه کردند. تغییر الگوی رفتاری و رژیم غذایی انسان های مدرنِ امروزی نسبت به گذشته یکی از علت های اصلی ریزش موی سر میباشد. روش های خانگی و طب سنتی برای درمان ریزش مو را میتوان برای حل این مشکل مورد استفاده قرار داد. زیرا این دسته از توصیه ها تاثیراتی ثابت شده و بدون عوارض بر روی رشد و تقویت مو داشته است.

چرا پیاز برای درمان ریزش مو و پرپشت شدن موی سر مفید است؟

پیاز دارای مقدار قابل زیادی گوگرد میباشد. غلظت بالای گوگرد در پیاز به رشد مو در هر وضعیتی کمک میکند. مو به صورت طبیعی از پروتئین و کراتین موجود در بافت داخلی اش تقویت شده و استحکام موها بسته به وجود این مواد به میزان کافی درمو میباشد. در واقع یکی از علت های اصلی ریزش مو کمبود گوگرد و پروتئین در این بخش از بدن انسان میباشد. تحقیقات اخیر نشان داده است که آب پیاز حاوی ترکیباتی شگفت انگیز برای رشد و پرپشت شدن موها است. و مانع از ریزش موی سر میشود. علاوه بر آن آب پیاز برای مقابله با آلوپسی یا طاسی منطقه ای یک درمان شگفت انگیز میباشد.
حالا که از خواص پیاز برای درمان ریزش مو و پرپشت شدن آن آگاه شدید، اکنون وقت آن است که؛ از روش هایی که با ترکیب پیاز و آب پیاز برای درمان ریزش موی سر استفاده میشوند بدانید.

بهترین ماسک موها برای درمان ریزش مو و پرپشت شدن سریع موهای سر:

درمان ریزش مو با خیساندن پوست سر توسط آب پیاز:

درمان ریزش مو -سایت خبری ازدیدما

پیاز را پوست گرفته و بشورید. به کمک چاقو پیاز به چند قسمت خورد کرده و داخل میکسر بریزید. بعد از میکس کامل، آن را روی یک صافی ریخته تا آب پیاز از آن جدا شود. ریشه و ساقه موها را با آب پیاز به خوبی ماساژ بدهید . بگذارید تا ۳۰ الی ۴۵ دقیقه موهایتان آغشته به آب پیاز باشد . در آخر موها را با آب و شامپو بشورید. توصیه میکنیم از این روش طبیعی درمان ریزش مو هفته ای ۱ بار استفاده کنید.

درمان ریزش مو با پک پیاز و روغن نارگیل:

مواد لازم: آب پیاز ۱ قاشق غذا خوری

روغن نارگیل ۲ قاشق غذاخوری

درمان ریزش مو -سایت خبری ازدیدما

طرز تهیه ماسک موی پرپشت کننده مو:

پیاز و روغن نارگیل را با یکدیگر مخلوط کنید. چند قطره از یک روغن دیگر مانند روغن زیتون به مواد ماسک مو اضافه کنید. پوست سر را به طور کامل با مخلوط روغن و آب پیاز ماساژ بدهید. و بگذارید این ماسک به مدت ۱ الی ۱.۳۰ ساعت روی پوست سر بماند تا به خوبی جذب شود.

پس از مدت مشخص موها را با آب گرم و شامپو به به خوبی بشورید این ماسک را بیشتر از ۱ بار در طول هفته استفاده نکنید.

درمان ریزش مو با آب پیاز و ماسک موی عسل:

۲ قاشق غذاخوری آب پیاز را با ۱ قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. پوست و موی سر را به صورت کامل آغشته به این ماسک کنید . پس از گذشت ۱۵ دقیقه موها را با آب و شامپو بشویید. مصرف هفته ای ۱بار در هفته از این ماسک مو توصیه میشود.

درمان ریزش مو -سایت خبری ازدیدما

ماسک دیگری از پیاز و عسل برای درمان سریع ریزش مو:

۱/۴ فنجان آب پیاز را با ۱ قاشق غذاخوری عسل را مخلوط کنید و موها را با این ماسک ضد ریزش مو ماساژدهید. این ماسک یکی از بهترین ماسک های هندی برای درمان ریزش مو میباشد.

درمان ریزش مو با پیاز و روغن زیتون

مواد لازم:

پیاز ۱ عدد کوچک

روغن زیتون ۲ قاشق غذاخوری

آبجو ۱ فنجان

طرز تهیه ماسک پرپشت کننده مو:

پیاز را داخل میکسر میکس کنید.

روغن زیتون و آبجو را با پیاز میکس شده مخلوط کنید و موها را به خوبی با این ماسک مو آغشته کنید. این ماسک مو باید مدت ۱ ساعت روی موی سر بماند. پس از ۱ ساعت موها را به خوبی بشورید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن