تزریق چربی به بدن

تزریق چربی 

آیا می دانید که چربی چیست؟ آیا می دانید که بدون افزایش وزن می توانید اعضای خاصی از بدن را چاقتر کنید. صورت دست ها و قسمت هایی از بدن مانند سینه ها را می توانید با تزریق چربی چاقتر کنید.تزریق چربی مواد استفاده زیادی دارد که ما در اینجا چند مورد از آن را بیان خواهیم کرد.

زمانی که فردی کاهش وزن پیدا می کند اولین جایی که شل و لاغر می شود صورت می باشد که بسیار اذیت کنند می باشد و باعث ناراحتی و پیری صورت می شود. پزشکان زیبایی با تحقیقاتی که به عمل آوردن دریافتند که می توان با تزریق چربی به بعضی از نقاط صورت، جوانی و چاقی صورت خود را دوباره داشته باشند.

بعضی از افراد در زیر چشم دارای گودی هایی هستند ک زیبایی صورت را کم می کند. شما می توانید با تزریق چربی نقص ها و گودی های چشم را برطرف کنید.

چه زمانی از تزریق چربی استفاده کنیم؟هر زمانی که حس کردید در صورت خود چین و چروک به وجود آمده می توانید با چربی این چینو چروک ها را از بین برید.اگر می خواهید صورت خود را اصلاح کنید و این اصلاح دائمی باشد بهترین راه تزریق چربی می باشد.

تزریق چربی به بدن-سایت خبری ازدیدما

مزایای تزریق چربی

این چربی از خود بدن تهیه می شود و چوب با کل بدن سازگاری دارد خیلی غیرممکن است که باعث آلرژی در بدن شود.انتقال چربی به بدن ایمن و بی خطر بوده و ماندگاری بیشتری دارد.تزریق چزبی یک روش غیرتهاجمی برای زیبایی و جوانسازی صورت و بدن می باشد.

تزریق چربی برای گونه

اگر صورت خود را بدون گونه تصور می کنید به شما توصیه می کنم تا با تزریق چربی به گونه های خود، گونه های برجسته و زیباتری داشته باشد. چربی بر روی گونه باعث کشیده شدن پوست چروک و افتاده شده و پوست صورت را شفاف و براق تر می کند.

خط های در دو طرف گونه ها به مرور زمان به وجود می آید که زیبایی پوست شما را کمتر می کند. این خط ها با افزایش سن پررنگ تر می شود و برای رفع این خط های گونه  تزریق چربی بی خطرترین و بهترین راه توصیه شده می باشد.

تزریق چربی به بدن-سایت خبری ازدیدما

تزریق چربی به دست

دست ها یکی از مهم ترین اندام بدن دست ها است که در طول عمر از آنها بیشترین استفاده می شود.دستها زودتر از اندام دیگر دچار پیری و فرسودگی می شوند. بهترین راه حل برای تزریق چربی است تا پیری پوست دست را ترمیم کنیم. چربی به اصلاح ایرادات دست که در اثر کهولت سن به وجود آماده است می پردازد. پزشک بعد از تزریق چربی به دستان آنها را ماساژ می دهد تا چربی در کل دست یکنواخت شود.

تزریق چربی به واژن

برای افرادی که در اثر کهولت سن دچار افتادگی واژن شده امد. بهترین راه تزریق چربی است.تزریق چربی باعث باز شدن و زیباتر شدن واژن می شود. چربی به دلیل سازگاری با بدن انسان به هیچ عنوان عوارض خطرناک ندارد.

چربی را از قسمت هایی که چربی دارد می گیرند و آن را پاکسازی می کنند و در تمام اعضای بدن قابل استفاده می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن