درباره جراحی ترمیمی بینی

در این مقاله تلاش کردیم به طور کامل درباره کلیه سوالات بینی ترمیمی صحبت شود، و شما را درباره بهترین جراحان بینی ترمیمی آگاه کنیم.
از جمله : جراحی بینی ترمیمی چیست، علت جراحی ترمیمی، بهترین جراح بینی ترمیمی چه کسی است، جراحی ترمیمی آیا با بی حسی است…
با ما در ادامه همراه شوید.

جراحی بینی

جراحی بینی در میان اقشار مختلف جامعه ، خانمها و آقایان ، متقاضیان بسیار زیادی دارد که درصد انجام اين جراحی در كشور ما نسبت به ساير جوامع به ميزان قابل توجهی بالاتر میباشد، و زيبايي طلبي مردم كشور ما را نمايان ميسازد. چرا که بسیاری از مردمان اروپایی به دلیل وجود جراحان ماهر و متخصص برای عمل های زیبایی خود به کشور ما می آیند.

سلیقه افراد در انتخاب میزان تغییرات در فرم بینی خود متفاوت میباشد، به طور مثال: برخی به دنبال تناسب بین فرم بینی با کل صورت خود، رفع نواقص و… میباشند و خواستار بینی طبیعی هستند، و بعضی از افراد هم بینی های بسیار کوچک و عروسکی(فانتزی) دوست دارند. (به طوری که بینی از استاندارد های تعریف شده برای اندازه ها و سایز ها، فراتر باشد.)

جراحی ترمیمی بینی

جراحی ترمیمی بینی هنگامی قابل انجام است که فرد از بینی جراحی شده خود ناراضی باشد و برای عمل بینی مجدد مراجعه ميكند تا نواقص حتی مشکلات جزئی آن برطرف بشود.

از عمده علت های مراجعه افراد جهت ترمیم بینی افتادگی ، نامتقارن بودن سوراخ های بینی یا باقی ماندن انحراف و کجی بینی پس از جراحی زیبایی انجام شده، است. و یا از همه قابل اهمیت تر مشکلات تنفسی پس از جراحی بینی که فرد را دچار مشکل کرده و زندگی او را مختل کرده است.

جراحی بینی ترمیمی -سایت خبری ازدیدما

جراحی بینی ترمیمی -سایت خبری ازدیدما

به طور معمول ترمیم پس از جراحی بینی یعنی پس از گذشت ۵ تا‌۶ ماه یا حتی ۱ سال باتوجه به نوع بینی جراحی شده و توسط اجازه جراح داده میشود. تا در این زمان کل ورم ناشی از بینی رفع شده باشد و فرم بینی جراحی شده مشخص و نواقص آن قابل مشاهده باشد که آنالیز و سپس رفع گردد.
جراحی ترمیمی بینی باید توسط پزشکی ماهر و حتما باتجربه انجام بشود تا که به طور مجدد به جراحی های بعد از آن منجرب نشود و فرد به بینی ایده آل خود برسد.

نکاتی در مورد جراحی ترمیمی بینی

با هر بار تکرارِ جراحی بینی، عمل پیچیده تر میشود. در نتیجه درباره عواقب عمل جراحی بینی خود واقع بین باشید.

برای جراحی بینی ترمیمی باید در زمان درست که جراح بینی باتجربه خود تعیین میکند اقدام کنید. و زودتر از زمان تعیین شده پافشاری به انجام جراحی بینی ثانویه نداشته باشید.

باید حتما طی یکسال گذشته هیچگونه جراحی زیبایی انجام نداده باشید چرا که بدن آمادگی لازم برای عمل بینی ثانویه را داشته باشد.

اگر زودتر از موعد، ترمیم بینی انجام بشود زخم و اسکارهای ناشی از جراحی بینی اولیه حالت تثبیت شده ای پیدا نکرده باشد، با انجام عمل بینی مجدد موجب عوارضی حتی جبران ناپذیر مخصوصا در قسمت پوست بینی خواهید شد.

جراحی ترمیمی بینی-سایت خبری ازدیدما

تصمیم به جراحی ترمیمی بینی

باید مواردی را در نظر داشته باشید که تصمیم شما به طور کامل واقعگرایانه و قابل انجام پذیر باشد، به صورتی‌ که شما را درگیر عوارض عمل جراحی بینی از جمله مشکلات تنفسی و غیره نکند.

گاهی نیاز میباشد تا از غضروف گوش و دنده فرد جهت اصلاح ساختار و زير سازی بینی استفاده شود.
برداشتن غضروف از گوش تاثیر منفی در ظاهر گوش ایجاد نمیکند. درضمن محل برش از پشت گوش است، که جای بخیه ها مشخص نمیباشد. در‌نتیجه مراجعه کننده نباید به هیچ وجه نگران تغییر فرم گوش و مشخص شدن محل بخیه باشد. اگر میزان حجم غضروفی که جراح نیاز دارد بیشتر از میزان غضروفِ گوش باشد، و یا اینکه به غضروف ضخیم تری احتیاج باشد، در صورت داشتن مهارت کافی میتواند از غضروف دنده استفاده کند. هر چند که برداشتن غضروف از دنده کارِ مشکلی میباشد و نیازمند مهارت و تجربه بسیار است.

جراحی ترمیمی بینی-سایت خبری ازدیدما

نکته مهم:

جراحی‌ را که انتخاب میکنید باید وجدان کاری لازم را داشته باشد تا از غضروف خودِ فردِ مراجعه کننده استفاده کند، و هیچ وقت به علت کم آمدن غضروف، برای بالا بردن سرعت عمل، از غضروف فرد دیگر یا‌ غضروف هِموگِرَف استفاده نکند.
و توصیه تیم تخصصی ازدیدما به شما این است که به هیچ وجه برای اصلاح نواقص بینی خود از ژل استفاده نکنید.

پیج ازدیدما نه تنها اطلاعات لازم را درباره جراحی ها به شما میدهد، بلکه بخش تخصصی در اتاق عمل هم به شما کمک میکند که بهترین جراح متبحر ، ماهر ، باتجربه و سابقه بالا، برای جراحی ترمیمی به شما معرفی شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان برای جراحی زیبایی خود و انتخاب پزشک متخصص، با تیم تخصصی ازدیدما تماس بگیرید.
با شماره همراه

09129474791

و یا در اینستاگرام azdidema
با تیم تخصصی ما در ارتباط باشید
سوالات خود را بپرسید و مشاوره رایگان بگیرید.

جراحی ترمیمی بینی-سایت خبری ازدیدما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − دو =

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن