تاثیر افکار در زندگی !

در این بخش از سایت ازدیدما می‌خواهیم قواعد زندگی را برای شما شرح دهیم؛ با تغییر دیدگاه و افکار خود میتوانید با مشکلات و مسائلی که در زندگی پیش می آید روبه‌رو شوید، و آن چالش‌ها را حل کنید اما تنها در آن صورت میتوانید با موفقیت از شکست بگذرید، که بتوانید یک ذهن باز با افکار مثبت داشته باشید، در ادامه همراه ما باشید با جملات کلیدی و تاثیر گذار در زندگی.
  
 این جملات مهم را به خاطر بسپارید

شما خالق جهان خویش می باشید و هر چه فکر کنید همان را خلق خواهید کرد، هیچگاه فراموش نکنید؛ که اگر فکر کنید موفق می شوید یا شکست می خورید، در هر دو صورت نتیجه همان خواهد شد که اندیشیده‌اید و باورش کرده‌اید پس سعی کنید مثبت فکر کنید.

زندگی قانون باور ها، اندیشه ها و لیاقت ها می باشد. پس همیشه باور داشته باشید که لایق بهترین ها میباشید پس بر مبنای لیاقت خود بیاندیشید.

امید داشته باشید و توکل کنید و آستین‌ها را بالا بزنید آنگاه دستان یاری دهنده خداوند را در زندگی خود حس خواهید کرد.

پندار گفتار و کردار آدمی دیر یا زود با دقتی حیرت انگیز به خود او باز می گردد.

تمرین ساده برای شما در نظر گرفته ایم که میتوانید آن را در طول روز و هفته انجام دهید، و تغییر افکار خود را شاهد باشید چطور در زندگی تان تاثیر می گذارد.

۱. این جمله را با خود تکرار کنید من خوب و عالی هستم و خداوند را سپاس می گویم
۲. حساسیت های خودتان را شناسایی کنید و ببینید نسبت به چه چیزها و چه کسانی حساس می باشید و چرا؟

تاثیر مثبت افکار در زندگی - سایت خبری ازدیدما
تاثیر مثبت افکار در زندگی – سایت خبری ازدیدما

دنیا کلاس درس است!

درباره هر چیزی که حساسیت داشته باشید همان را به سمت خود و به زندگیتان جذب میکنید.

زندگی ای نصیب شما می شود که خودتان خلق کرده‌اید و از زندگی ای بیرون می روید، که خودتان به آن قدم گذاشته اید به زندگی تان معنا ببخشید و بدانید این شما هستید که قادرید به زندگی خود رنگ بدهید.

به خاطر بسپارید ما به این جهان آمده ایم تا رشد کنیم آگاه شویم و به بهترین وجه وجود خویش تبدیل شویم و به کمال برسیم.

تاثیر مثبت افکار در زندگی - سایت خبری ازدیدما
تاثیر مثبت افکار در زندگی – سایت خبری ازدیدما

مراقب افکار خود باشید هر فکری به عنوان یک حقیقت از جانب شما پذیرفته می شود، و مستقیماً در قسمت ناخودآگاه مغز ثبت و ضبط شده و به صورت کاملا ناگهانی و غیرمنتظره نمایان می شود.

فراموش نکنید که ما برخی از درس های زندگی خود را در آرامش می آموزیم، و بعضی دیگر را در طوفان و شرایط سخت زندگی پس سعی کنید پس از هر شکست خوردن دوباره روی پای خود بایستید، و چون زندگی یک بازی یک طرفه است و تنها شما آن را بازی می کنید.

دنیا کلاس درس است در این کلاس حضور داریم تا بیاموزیم مشکلات قسمتی از برنامه درسی زندگی ما است. مشکلات، درس جبر است باید از این مسیر بتوانید عبور کنید، اگر نتوانید مسئله‌ای را بپذیرید آنقدر برایتان تکرار می شود تا آن را حل کنید.

تمام ارتباطات مقدس می باشند تنها از طریق دیگران است که ما خویشتن را می شناسیم، و بدانید ما جذب افرادی می شویم که ویژگی هایی را که دوست داریم دارند.

افکار کنترل کننده - سایت خبری ازدیدما
افکار کنترل کننده – سایت خبری ازدیدما

هر انسانی که به زندگی ما وارد یا خارج می شود قسمتی از طرح الهی زندگی ما به حساب می آید، زیرا ما آن چیزی را که بدان نیازمند هستیم همان را جذب زندگی خود می کنیم.

تلاش کنید هر فردی را که به نحوی در صحنه های زندگی شما ظاهر می شود به چشم یک آموزگار بنگرید و سعی کنید از او یاد بگیرید، چون قطعاً برای شما درسی دارد.

فراموش نکنید اگر رشد نکنید همه چیز تکرار گذشته می‌شود، و شما گذشته خودتان را دوباره زندگی می کنید پس سعی کنید هر روز چیز تازه ای یاد بگیرید.

به جنبه های معنوی زندگی تان توجه کنید و سعی کنید آرام باشید و ساکت بودن را تمرین کنید.
و به چیزهایی بیندیشید که صلح زیبایی و آرامش را به زندگیتان به ارمغان بیاورند.
یاد بگیرید درباره احساسات تان صحبت کنید و آنها را ابراز کنید احساس بیان شده نیروی خاصی برای حرکت روبه جلو به شما می بخشد.

و بسیار مهم است که افراد را همان طور که هستند ببینید و بپذیرید و نخواهید آنها را تغییر دهید این کلید آرامش شما در روابط تان است.

سعی کردیم برای شما مطالبی که مفید هستند و جملاتی که می‌تواند در روحیه و افکار شما تاثیر بگذارند را به صورت درسی تدارک ببینیم، امیدواریم که در زندگی خود آنها را اجرا کنید و به آن هدفی که دارید برسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + سه =

دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن