آیا خون آشام ها وجود دارند؟

در این بخش از سایت ازدیدما می خواهیم بپردازیم به وجود خون آشام ها که آیا وجود دارند یا خیر؛ اگر وجود ندارند پس چرا کلی فیلم و سریال در ارتباط با آن ها ساخته شده یا داستان هایی نوشته شده است؟

جالب است بدانید که خون آشام ها با دیدن خون ذوق زده می شوند و کنترل خود را از دست می دهند این رفتارها ناشی از یک نوع بیماری می باشد.

خون آشام های واقعی چه شکلی هستند

در سینمای هالیود این روزها فیلم های ترسناکی تولید می شود که شخصیت اول داستان را خون آشام ها مخصوص خود کرده اند .
و به یکی از پرطرفدارترین کاراکتر ها تبدیل شده اند، خیلی از افراد به این باور دارند که خون آشام ها ساخته ذهن بشر می باشند و در افسانه ها و فیلم های هالیوودی قرار دارند.

اما آیا در دنیای واقعی هم خون آشام ها وجود دارند ؟ این خون آشام های حقیقی در کجا و چگونه زندگی می کنند ؟ آیا از خوردن خون بیمار می شوند؟

دلیل خون آشام شدن بعضی افراد


بیشتر اشخاص تصوری که از خون آشام ها در ذهن خود دارند دراکولایی با دندان هایی غیرطبیعی تیز و ترسناک می باشد که از خوردن خون لذت می برد . ولی در زندگی حقیقی خون آشام ها وجود دارند ! این اشخاص به طور کامل عادی می باشند و موجودات ماوراء الطبیعی هم نمیباشند.

رخ دادی که موجب می شود بعضی از اشخاص به خوردن خون تمایل نشان دهند و با خوردن خون احساس بهتری داشته باشند ، بلوغ متفاوت آنها می باشد.

بلوغ در افراد متفاوت مختلف می باشد  ؛ در بعضی زمان ها بلوغ با رشد مو و تغییرات هورمونی همراه می باشد ولی بعضی اوقات هم بلوغ متفاوت و عجیبی اتفاق می افتاد و آن میل عجیب بعضی از افراد به نوشیدن خون است.

- خون آشام سایت خبری ازدیدما
– خون آشام سایت خبری ازدیدما

حدود ۵۰۰۰ نفر بر اثر بلوغ و به علت عملکرد نادرست و ناقص انرژی در بدنشان میل عجیب غریبی به نوشیدن خون دارند و مثل خیلی از تحولات شگفت انگیز دوران بلوغ ، خون خوار شدن آنها غیر قابل کنترل و امتناع میباشد.
و خود فرد در آن دخیل نیست خون آشام ها بعد از نوشیدن خون احساس بهتری پیدا می کنند به همین دلیل از این کار دست برنمی دارند.

ویژگی خون آشام های حقیقی

خون آشام ها از نوعی بیماری که از دوران بلوغشان شروع می شود رنج می برند و به خون خواری علاقه بسیاری نشان می دهند . اگر خون آشام ها خون نخورند مثل اشخاص گرسنه شکمشان صدا می دهد و دچار سر گیجه، ضعف و سردردهای شدید می‌شوند.

خون آشام های امروزی در روز و زمان آفتاب بیرون نمی آیند چون بدنشان در برابر خورشید درخشان می شود درنتیجه خیلی از خون آشام ها در شب ظاهر می شوند زیرا در تاریکی قابل شناسایی نمی باشند.
خون آشام ها مثل باقی اشخاص ویژگی حسی و عاطفی دارند و آن ها را با دیگران به اشتراک می گذارند ولی برای آنها خون مثل غذا است و در صورت نبود خون به آن ها رفتار اشخاص گرسنه را از خود نشان می دهند.


ابتلا به سندروم «رنفیلدز» و خون آشام شدن

علم پزشکی وجود خون آشام های حقیقی را غیر ممکن نمی داند ، پزشکان بر این اعتقاد هستند خون آشام ها مبتلا به نوعی سندروم به نام «رنفیلدز» می باشند و ناخودآگاه تمایل شدیدی به نوشیدن خون دارند.

افراد مبتلا به سندروم رنفیلدز در زمان کودکی با مشاهده خون هیجان زده می شوند و در سن بلوغ هیجان آنها بیشتر میشود به صورتی که به نوشیدن خون روی می آورند، این سندروم ناشی از نوعی بیماری روانی می باشد که از کنترل فرد خارج است.

بعضی دانشمندان هم بر این اعتقادند که اختلالات ژنتیکی یا بیماری نادر این مسئله در افراد را به وجود می آورد و درمانی هم ندارد .
بعضی خون آشام ها برای درمان خون خواری و حالت غیر طبیعی خود به پزشک متخصص مراجعه می کنند ولی متاسفانه هیچگونه درمانی برای آن ها به جزء نوشیدن خون موثر نمی باشد.

- خون آشام سایت خبری ازدیدما
– خون آشام سایت خبری ازدیدما

ارتباط بیماری سل و خون اشام شدن

در گذشته پزشکان بر این باور بودند که خون آشام بودن به دلیل بیماری سل به وجود می آید چون افرادی که به بیماری سل مبتلا میشوند بر اثر سرفه های شدید دچار خونریزی شده و خون بالا می آورند و در بعضی مواقع این خون به سیستم گوارششان باز می گردد و آن را می خورند .

بعضی دیگر از پزشکان بیماری خونی پورفیری را دلیل گریزان بودن خون آشام ها از نور و پیدا شدن سر و کله آن ها در شب می دانند چون در این بیماری اشخاص مبتلا به نور خورشید حساسیت شدید دارند. امروزه ، به دلیل کم بودن علائم این بیماری و آزمایش های عملی ناکافی نمی شود علت این بیماری را به طور قطعی تشخیص داد. 

خون آشام ها خون چه افرادی را می خورند؟

از جایی که در بخش اخبار ازدیدما عنوان شد که بعضی از خون آشام ها که در دنیای حقیقی وجود دارند خون مصرفی خود را از افراد داوطلب می گیرند و یا این که اطرافیانشان به آن ها خون می دهند و یا اشخاص دیگر به آن ها خون می فروشند. در جوامع خون آشام ها، در صورت لازم به خون یکی از افراد گروه اگر کسی حاضر به خون دادن نباشد خاطی شناخته میشود و او را از گروه بیرون می اندازند.

اگر که مقدار خون لازم توسط خون آشام ها خورده نشود این افراد افسرده، بی حال و کرخت و دچار ناراحتی و درد عضلانی می شوند.
بعلاوه اگر آن ها خونی بی کیفیت بنوشند علاقه کمتری به نوشیدن آن دارند.


مضرات نوشیدن خون انسان

خون انسان شامل مقداری آهن می باشد و در صورت وارد شدن بیش از حد آهن به بدن ، افراد دچار بیماری هایی مثل آسیب کلیوی، افسردگی، کم آبی، آسیب ریوی و حتی مرگ می شوند. نوشیدن خون انسان موجب افزایش ابتلا به بیماری ها و اختلالات و سمی شدن بدن خواهد شد.

نوشیدن خون آلوده بوسیله خون آشام ها آن ها را به بیماری هایی ازجمله هپاتیت B و C و ایدز مبتلا میکند، در نتیجه باید در بعضی مواقع پیش از مصرف خون یک فرد، خون آشام و فرد اهداکننده آزمایش خون دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن