همه چیز درباره لیفتینگ صورت

انتخاب های متفاوتی از جراحی های زیبایی، برای جوانسازی صورت و رفع چین و چروک های پوست صورت وجود دارد. که در بین آن ها میتوانیم به جراحی لیفتینگ اشاره کنیم. عمل لیفتینگ به این صورت انجام میشود که؛ پوست ناحیه گیجگاهی، به علاوه گردن و گونه به سمت بالا و پشت سر کشیده میشود. و قابل ملاحظه است که جراحی لیفتینگ صورت به طوری انجام میشود که جای زخم ها به خوبی پنهان بشود. و همچنین جراح میتواند یکسری از لایه های ماهیچه زیر پوست را هم به صورت مشابه بکشد. که این عمل باعث میشود که لیفتینگ صورت با دوام و شکلی طبیعی داشته باشد. و باعث بوجود آمدن نتیجه‌ای طولانی مدت و ایجاد یک شکلی طبیعی میشود. و همچنین باعث میشود که فرم صورت بهبود یابد بدون اینکه پوست حالت سفت و کشیده به خود بگیرد.

لیفتینگ صورت

لیفتینگ صورت- سایت خبری ازدیدما

با توجه به انتظارات فرد، در مورد نوع جراحی لیفتینگ باید بنا به آناتومی صورت و تاثیر سن بر روی ظاهر بیمار تصمیم گیری بشود. و همچنین تاثیر داشتن سن را میتوان با مقایسه کردن عکس‌های چند سال گذشته بیمار متوجه شد. درنتیجه پیشنهاد ما به شما این است که هنگام مشاوره با پزشک، بیمار عکس‌های خود را به همراه ببرد.
یکی از قسمت های مورد نظر برای لیفتینگ، گردن میباشد. اگر در قسمت گردن مقدار پوستی که شل شده زیاد باشد؛ و یا اینکه گسستگی در ماهیچه‌های گردن، نوارهایی را به وجود آورده باشد، در آن صورت جراحی لیفتینگ گردن مورد نیاز خواهد بود. که این جراحی میتواند از طریق برش‌های لیفتینگ صورت انجام بشود به شکلی که ماهیچه‌های گردن را سفت‌ تر کند تا ظاهری جوان‌ تر پیدا کنید. در بعضی موارد امکان دارد که ایجاد یک برش کوچک در زیر چانه نیاز باشد.

انواع لیفتینگ صورت

لیفتینگ صورت- سایت خبری ازدیدما

مینی لیفتینگ
لیفتینگ زیر پوستی
SMAS
لیفتینگ صورت در لایه‌های عمیق
لیفتینگ با سیم‌گذاری
لیفتینگ MACS (Minimal Access Cranial Suspension)
لیفتینگ با برش کوتاه
لیفتینگ حجمی (The Volumetric Facelift)

نحوه انجام لیفتینگ صورت

لیفتینگ صورت- سایت خبری ازدیدما

لیفتینگ صورت از طریق ایجاد یک برش در خط رشد مو در قسمت بالا و جلوی گوش شروع میشود (ناحیه گیجگاهی). که این برش به سمت پایین در جلوی گوش امتداد خواهد یافت و در ادامه هم به بالا و پشت گوش بر روی خط رویش مو امتداد میابد. بعد از ایجاد برش، پوست و بافت‌های چربی به بالا و عقب کشیده میشوند. و در ادامه هم، برش با بخیه زدن و یا اینکه از طریق منگنه‌های پوستی بسته خواهد شد. بعضی از جراحان برای خارج کردن خون اضافی بعد از جراحی، در این قسمت یک مسیر تخلیه (Drain) را در نظر میگیرند. و در آخر، جای زخم ها پانسمان میشود.

لیفتینگ پیشانی و ابرو

لیفتینگ صورت- سایت خبری ازدیدما

لیفتینگ پیشانی هم یکی دیگر از جراحی های زیبایی میباشد که برای بدست آوردن ظاهری جوان تر مورد استاده قرار بگیرد. و همچنین افرادی که دارای افتادگی ابرو و یا خطوط اخم عمیق هستند در اثر استرس یا فعالیت ماهیچه‌ ای، هم می‌توانند با استفاده کردن از لیفتینگ پیشانی ظاهری زیباتر داشته باشند و این باعث جوانسازی پوست میشود.

افرادی که موارد زیر را در صورت خود دارند میتوانند لیفتینگ پیشانی انجام بدهند:

• ابروی شل و افتاده که ظاهری خسته و ناراحت را برای فرد ایجاد می‌کند
• 
خطوط عمیق افقی در پیشانی
 •خطوط اخم عمیق بین ابروها و بالای بینی

مشکلات احتمالی در جراحی لیفتینگ

لیفتینگ صورت- سایت خبری ازدیدما

• هماتوما (تجمع خون زیر پوست)
• عفونت
• واکنش به مواد بیهوشی
• احتمال آسیب موقت به لایه‌های عمیق‌تر (با انجام عمل توسط جراحی ماهر و تیمی متخصص، این احتمال بسیار کم است حداقل است)
• با وجود در نظر گرفتن زخم‌ها در ناحیه‌ای که دیده نشوند، به علت تفاوت در فرآیند بهبود هر بیمار ممکن است برخی زخم‌ها قابل رویت باشند.

مراقبت‌های قبل از عمل لیفتینگ

لیفتینگ صورت- سایت خبری ازدیدما

• سیگار ممنوع.
• از مصرف داروهایی که ریسک خونریزی را افزایش میدهند، بپرهیزید.
• اگر تمایل دارید که موهایتان جای زخمها را بپوشاند می‌توانید هنگامی‌ که موهایتان بلندتر میباشند اقدام به جراحی کنید.
• انجام هر گونه فرآیند شیمیایی در قسمت تحت عمل، به مدت حداقل 1 ماه پس از جراحی امکان‌پذیر نخواهد بود. در نتیجه بیشتر نسبت به انجام آن‌ها اقدام کنید.
• هماهنگ کردن برای حضور یک همراه جهت انتقال خود به منزل و همراهبودن با شما در شب اول الزامی میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + سیزده =

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن