روش بازیابی رمز عبور اینستاگرام

برای بازیابی رمز عبور اینستاگرام باید از دو روش استفاده کنیم یکی از روش ها ایمیلی هست که روز اول ثبت نام کردیم و یا توسط فیس بوک.

روش هایی برای بازیابی رمز عبور اینستاگرام

روش بازیابی رمز عبور اینستاگرام - سایت خبری ازدیدما

ممکن است تا به حال برای شما پیش آمده باشد که در زمان درست کردن حساب کاربری اینستاگرام، امکان دارد که رمز عبور را فراموش کرده باشید و برای به یاد آوردن آن دچار زحمت بشین. اما نتیجه ای نداشته باشد. ولی در این شرایط باید چگونه رمز عبور را برگردانیم؟! آیا نیاز به حساب کاربری جدیدی در اینستاگرام دارد؟!

پاسخ شما این است که، به هیچ وجه نگران نباشید، زیرا قابل حل شدن است. و شما میتوانید فقط با انجام دو راه آسان حساب کاربری اینستاگرام خود را مجددا بازگردانید و شروع به کار کردن آن کنید.

دو روش ساده برای بازگرداندن اکانت اینستاگرام:

روش بازیابی رمز عبور اینستاگرام - سایت خبری ازدیدما

بازیابی رمز اینستاگرام توسط ایمیل
بازیابی رمز اینستاگرام توسط فیس بوک

بازیابی رمزعبور اینستاگرام توسط ایمیل:

وارد صفحه اصلی اینستاگرام شوید و ID /حساب کاربری خود را وارد کنید. بعد از وارد کردن حساب کاربری خود، اگر رمز را به یاد نمی آورید، به روی  Forgot password بزنید. تا یک صفحه برای شما باز میشود.

روش بازیابی رمز عبور اینستاگرام - سایت خبری ازدیدما

نحوه بازیابی پسورد اینستاگرام

به همان صورتی که در تصویر زیر مشاهده میکنید صفحه جدید برای شما باز میشود. و از شما شماره تلفن، ایمیل و یا حساب کاربری ای که قبلا آنها را در اینستاگرام ذخیره کرده بودید میخواهد. از این جهت یکی از این موارد را انتخاب کرده و وارد کنید. با وارد کردن یکی از آنها میتوانید به راحتی حساب کاربری اینستاگرام خود را بازگردانید.

روش بازیابی پسورد اینستاگرام

روش بازیابی رمز عبور اینستاگرام - سایت خبری ازدیدما

بعلاوه زمانی که شما شماره تلفن و یا ایمیل خود را ارسال کنید و با شماره تلفن و آدرس ایمیلی که در حساب کاربری خود قبلا ذخیره کرده بودید/verify، تطابق داشته باشد؛ یک پیام دریافت میکنید که با کلیک کردن به روی لینک، میتوانید به راحتی اکانت اینستاگرام/حساب کاربری خود را تغییر دهید و از آن به صورت مجدد استفاده کنید.

برای بازیابی رمزعبور اینستاگرام از طریق فیس بوک:

اول وارد صفحه اصلی اینستاگرام شوید به همان صورت که قبل توضیح دادیم. پس از آن به روی گزینه Log in with Facebook کلیک کنید. بعد از باز شدن پنجره جدید مشخصات فیس بوک خود را وارد کنید و بعد به روی Login کلیک کنید.

بعد از کلیک به روی Login، صفحه ای برای شما باز میشود که توسط آن میتوانید رمز جدید اینستاگرام خود را بسازید و به آسانی آن را برگردانید.

روش بازیابی رمز عبور اینستاگرام - سایت خبری ازدیدما

توجه: این گزینه تنها زمانی برای شما فعال و قابل استفاده میشود که از قبل حساب اینستاگرام خود را به فیس بوک وصل کرده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن