طرز تهیه سمبوسه

غذاهای فوری

در بخش آشپزی از دید ما می‌خواهیم به طرز تهیه غذاهای فوری و آسان بپردازیم. سمبوسه یکی از محبوب ترین و راحت ترین غذاهای خوشمزه‌ای است. که شما می توانید به راحتی با نواد خوارکی در دسترس خود در خانه تهیه کنید. به شما طرز تهیه ساده سمبوسه جنوبی را آموزش می دهیم در ادامه با ما همراه شوید.

مواد اولیه:

سیب زمینی پخته یک عدد
گوشت چرخ کرده ۱۵۰ گرم
پیاز خرد شده یک عدد
جعفری خرد شده به مقدار لازم
فلفل قرمز ، زردچوبه ، پودر تخم گشنیز ، زیره سبز ، از هر کدام به مقدار لازم

طرز تهیه سمبوسه - سایت خبری ازدیدما

طرز تهیه:

در ابتدا شما باید پیاز ها را خوب تفت دهید تا رنگشان طلایی شود و از حالت سفیدی در بیاید سپس گوشت چرخ کرده خود را به همراه نمک زردچوبه زیره و تخم گشنیز به آن می افزاییم.

و خیلی خوب با همدیگر تفت می دهیم پس از آن جعفری خرد شده و بعد از آن سیب زمینی پخته شده را اضافه می کنیم. و همه را با همدیگر مخلوط میکنیم پس از آنکه مخلوط ما آماده شد مواد را کنار میگذاریم.

و بعد از آن مواد را داخل نان لواش میریزیم .و داخل تابع با مقداری روغن سرخ میکنیم شما هم میتوانید نان خود را به شکل مثلثی و هم به صورت لوله شده آماده کنید

سس سمبوسه:

برای سس مخصوص سمبوسه مقداری پیاز رنده شده را به همراه یک قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی و مقداری هم جعفری خرد شده با آب با همدیگر مخلوط میکنیم، و البته اگر عصاره تمرهندی هم در دسترس تان باشد استفاده کنید و در این ترکیب و مخلوط کنید.

آموزش پیچیدن نان سمبوسه:

طرز تهیه سمبوسه - سایت خبری ازدیدما

طرز تهیه سمبوسه - سایت خبری ازدیدما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 6 =

دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن