تزریق چربی به صورت

یکی از روش های جراحی زیبایی تزریق چربی، و همچنین توجه بسیاری از افراد را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. زیرا که با دریافت کردن چربی از بدن فرد، از بروز یکسری علائم از جمله پیری، چین و چروک و افتادگی در صورت، یا حتی پر کردن جای بافت از بین رفته در قسمت های مختلف بدن میشود جلوگیری کرد. در این مقاله با ما همراه شوید، تا با  نکات مهم که قبل از انجام  عمل باید بدانید و انجام دهید؛ آشنا شوید.

چگونگی انجام تزریق چربی :

تزریق چربی به صورت -سایت خبری ازدیدما

تزریق چربی با توجه به میزان تزریق مورد نیاز، به طور کلی به 2 صورت بی حسی عمومی و بی حسی موضعی انجام میشود. و به طور معمول هنگامی که تزریق تنها به یک قسمت کوچکی از بدن اعمال میشود، از بی حسی موضعی و آرامش بخش استفاده میشود.
انجام تزریق چربی به طور معمول از 3 مرحله تشکیل می شود :

حذف چربی :

تزریق چربی به صورت -سایت خبری ازدیدما

برای شروع این جراحی، برای برداشتن چربی مقدار مورد نیاز به طور معمول از لیپوساکشن استفاده میکنند، تا مقدار چربی اضافه را از مناطقی مثل شکم، باسن و ران برداشته شوند.

توجه : به طور معمول از چربی که حتما از فیبر تشکیل شده باشد، برای انجام دادن این تزریق استفاده نمیشود.
برای برداشتن چربی، از محلولی که حاوی لیدوکائین و اپینفرین جهت کاهش درد، خونریزی و راحت شدن روند حذف چربی استفاده می شود.
نکته مهم :  از روش های لیپوساکشن که حتما با لیزر انجام میشوند، مانند SmartLipo   نباید استفاده بشود، زیرا که این اشعه و گرما باعث از بین رفتن سلول های چربی میشود.

جداسازی و پاک سازی سلول های چربی

تزریق چربی به صورت -سایت خبری ازدیدما

به فاصله اینکه مقدار مورد نیاز چربی از قسمت مورد نظر جمع آوری شد، باید سلول های آسیب دیده از سلول های سالم جدا بشوند. پس از آن با استفاده کردن از سانتریفیوژ مایع طلایی رنگ از سلول های چربی خالص که جدا بشود تا چربی مورد نیاز باید برای تزریق آماده شود.

تزریق دوباره چربی

تزریق چربی به صورت -سایت خبری ازدیدما

آخرین مرحله برای این عمل زیبایی تزریق چربی آماده شده، به قسمت مورد نظر میباشد. با توجه به مقدار حجم از دست رفته و شکل ناحیه، تزریق به شیوه های متفاوتی انجام میشود. نکته مهم : توجه داشته باشید که به احتمال خیلی زیاد پس از مدتی، چربی تزریق شده قطعا جذب بدن میشود. به همین خاطر است که بعضی مواقع بر پایه تشخیص پزشک، 2 برابر از مقداری که باید تزریق بشود و مورد نیاز است تزریق میشود. البته قابل شرح دادن است که میزان ماندگاری این عمل از هر فرد به فرد دیگر متفاوت 100% متفاوت میباشد. در نتیجه امکان دارد که بعد از اولین باری که تزریق چربی را انجام دادید، قطعا متوجه میزان ماندگاری آن در بدنتان خواهی شد!

تزریق چربی صورت

تزریق چربی به صورت -سایت خبری ازدیدما

در بین قسمت های مختلف بدن، صورت اولین ناحیه ای است که چین و چروک، افتادگی پوست یا شل شدن در آن ظاهر میشود. زیرا که با گذشت زمان ، چربی صورت به علت افزایش سن و از بین رفتن مواد مغذی کم و کمتر میشود. در نتیجه این چربی های از دست رفته موجب میشود که؛ حجم بخش های مختلف صورت کاهش بیابد، به خصوص زیر چشم، گونه، لب و … . در نتیجه تزریق چربی به صورت به طور معمول برای قسمت های زیر استفاده میشود :

تزریق چربی زیر چشم

تزریق چربی به صورت -سایت خبری ازدیدما

تزریق چربی زیر چشم به صورت کلی به علت های متفاوتی انجام میشود.قابل توجه است که نازک بودن  و البته حساس بودن پوست زیر چشم باعث میشود که اثر اشعه آفتاب و افزایش سن هم بیشتر تاثیر بگذارد روی دور چشم و این تاثیرات نمایان هم میشود. در نتیجه از تزریق فیلر به زیر چشم برای رفع تیرگی و کبودی دور چشم و از بین بردن چین وچروک معمولا استفاده میکنند.

تزریق چربی به گونه

تزریق چربی به صورت -سایت خبری ازدیدما

یکی از نواحی صورت که در زیبایی افراد تأثیر بسیار زیادی دارد، گونه میباشد! تزریق چربی به گونه به صورت معمول باتوجه  به یکی از علت های زیر انجام میشود :

  • افزایش سن و افتادگی گونه
  • رژیم لاغری و از بین رفتن حجم گونه ها
  • دلایل ژنتیکی و مادرزادی

توجه :  این نوع تزریق، یکی از انواع تزریق میباشد، که با استفاده از بی حسی موضعی و سرپایی انجام میشود.

تزریق چربی به لب

تزریق چربی به صورت -سایت خبری ازدیدما

برای بزرگ کردن و افزایش حجم لب، روش های متفاوتی وجود دارد؛ که یکی از بهترین های آن تزریق چربی به لب میباشد که از بدن خود فردبرداشته و تزریق میشود. روش انجام این تزریق به خود بیمار بستگی دارد. بدین معنی که شما میتوانید تزریق را به دو لب خود یا حتی یک لب خود انجام دهید. استفاده کردن از این روش در مقایسه با بقیه روش ها مثل تزریق ژل و کاشت پروتز عوارض خیلی کمتری دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن