طالع بینی متولدین اردیبهشت

متولدین اردیبهشت ماه

متولدین اردیبهشت را طفل شیرخوار طبیعت می نامند. نماد این ماه گاو می باشد. عنصر وجودی این افراد خاک است که قسمتی از طبیعت است. شعار این ماه من دارم است و سنگ خوش یمن این ماه یاقوت کبود می باشد. فلز وجود این ماه مس است. آبی آسمانی رنگ محبوب این ماه می باشد.

متولدین این ماه بسیار قانع می باشند وبسیار صبور و آرام هستند. این متولدین خیلی دیر عصبانی می شوند اما زمانی که عصبانی می شوند بهتر از از نزدیک شدن به این افراد پرهیز کنید.

این افراد رابطه خوبی با طبیعت دارند و عطر و بوی طبیعت را بهترین عطر می دانند. عنصر وجودی این ماه خاک است پس می توان گفت ریشه طبیعت را به خوبی لمس می کنند.

این افراد پول دوست بوده و در انتخاب لباس و وسایل خود بسیار سخت پسند و خوش  سلیقه هستند.

اگر تصمیم دارید مورد توجه متولدین اردیبهش قرار بگیرید از لباس های صورتی و آبی روشن استفاده کنید اما فراموش نکنید که این دو رنگ را با هم استفاده نکنید که باعث نتیجه عکس می شود.

اردیبهشتی ها عاشق تجملات و رستوران های شیک می باشند. برای جلب توجه آنها رستورانی را انتخاب کنید که غذای عالی داشته باشد. زیرا این افراد اهمیت زیادی به خوراک سالم خود می دهند.

یک اردیبهشتی هیچ وقت با مد پیش نمی رود و ساده پوشی را ترجیح می دهد. اما این افراد همیشه شیک به نظر می رسند. به موسیقی علاقه فراوانی دارند.

طالع بینی اردیبهشت

مرد متولد اردیبهشت

دیر عصبی و ناراحت می شود اما اگر ناراحت شوند دنیا را به هم می ریزد. زن سیاستمدار و خانه دار را در مرز جنون دوست دارد. بسیار آرام و اهل عمل می باشند. زودرنج و حساس هستند و در صورتی که از کسی ناامید شوند دیگر مثل اول نمی شوند.

این افراد اکثرا دارای طبعی سرد بوده و در سن 17 تا 22 سالگی دچار خطراتی می شوند. در معاملات و تجارت در بیشتر موارد موفق خواهند بود.

طالع بینی اردیبهشت

زن متولد اردیبهشت

عاشق طبیعت و مادری سختگیر است و در همسرداری بسیار وفادار و موفق می باشد. موسیقی یکی از بهترین تفریح های این زن می باشد. برای مردان این زن مثل نمک زندگی می باشد. رگ لجبازی دارد و در شیک پوشی سادگی را انتخاب می کند.

زنان این ماه دارای قد کوتاه، خوش زبان و شیرین زبان می باشند.

این زنان معمولا در یکی از اعضاء بدن خود، خال یا نشانی دارند که نشان از بخت و اقبال آنها می باشد. این زنان اغلب طالب لباس‏هاي‌ سبز و آبی هستند. انگشتر یاقوت کبود زنان اردیبهشتی بسیار مناسب است.

متولدین این ماه از ناحیه سر ممکن است دچار بیماری شوند پس بهتر است احتیاط بیشتری داشته باشند.

اردیبهشتی همان گونه که از اسمش مشخص است یعنی بهشتی بودن این افراد که نشان از پاکی و سادگی آنها دارد. این افراد دل و زبان یکی دارند و کمتر دیده می شود که دو رو و رندی داشته باشند. این افراد به نیکوکاری و احسان بسیار علاقه داشته و دل رحمی متفاوتی را دارند.

طالع بینی ازدواج ماه اردیبهشت

اردیبهشت با فروردین :(متوسط ) ممکن است مشکلات داشته باشند اما قابل حل است.

اردیبهشت با اردیبهشت 🙁 متوسط ) نسبتا خودرای و لجباز هستند و ممکن در ازدواج آنها با مشکل مواجع شود.

اردیبهشت با خرداد 🙁 متوسط ) هر دو بسیار تیزهوش، کنجکاو و زیاد با هم سازگار نیستند.

اردیبهشت با تیر 🙁 بسیار خوب ) بهترین نوع ازدواج می باشد و این ازدواج منجرب به خانواده ای گرم می شود.

اردیبهشت با مرداد 🙁 بسیار خوب ) عاشق پیشه ، با صداقت ،وفاداربه یکدیگر هستند و پیوندی مملو از آرامش دارند.

اردیبهشت با شهریور 🙁 خوب ) بدون مشکل است و یکی از زوجین جوانمرد ، باسخاوت ،مددکار است.

اردیبهشت با مهر 🙁 متوسط ) دارای ویژگی هایی مانند اهل اعتدال معاشرتی ،خونسرد و کمی حسود هستند.

اردیبهشت با آبان 🙁 خوب ) این ازدواج بسیار خوب است ویژگی های این ازدواج آرمانگرایی می باشد.

اردیبهشت با آذر 🙁 متوسط ) ازدواج این دو خوب است اما ممکن است این زوجین با یکدیگر نا سازگار باشند .

اردیبهشت با دی 🙁 بسیار خوب ) ازدواج موفقی است زیرا این افراد با ثبات ، راز نگه دار هستند و یکدیگر را درک می کنند.

اردیبهشت با بهمن 🙁 بد ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین بهمن بد است زیرا ویژگی این زوجین با یکدیگر تفاوت دارد و هر دو آن ها کنجکاو، آزادیخواه و آرمانگرا هستند.

اردیبهشت با اسفند 🙁 خوب ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین اسفند خوب می باشد و این دو با هم سازگاری داشته و زندگی آرام و همراه با احتیاط را تجربه می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن