چگونه باهوش باشیم؟

افراد باهوش برای کل قسمت های کار و زندگی خود دقیق هستند. برای این اجازه نمی دهند بعضی از عادات و رفتار ها یا طرز تفکرها که در خیلی از افراد مانع آرامش درونی و پیشرفتشان می شود مانع آنها باشد.

5 کاری که افراد باهوش متفاوت با دیگران انجام میدهند

افراد باهوش در رفتارهای خود خیلی دقت می کنند ، آن ها همه تلاش خود را برای بوجود آوردن آرامش روانی و افزایش تمرکز در راه پیشرفت به کار می گیرند. برای این میباشد که طرز فکرشان و نگاهشان به شرایط اطراف و رفتارهای دیگران متفاوت میباشد . اگر خواهان این هستید که بدانید که یک فرد باهوش در زندگی اجتماعی و در زمان روبرو شدن با مشکلات چه عکس العملی دارد و برخورد میکند این قسمت ازدیدما را مطالعه‌ کنید.

ویژگی های منحصربه فرد افراد باهوش در برخورد با دیگران
5 ویژگی که افراد بسیار باهوش در زندگی خود عملی می کنند

برای دستیابی به آرامش روحی و فکری افراد باهوش به این صورت رفتار کنید:

1- مصالحه کردن

چگونه باهوش باشیم - سایت خبری ازدیدما

مسئله ای را که قابل تغییر است را تغییر میدهند و اگر نتوانستند تغییر بدهند یاد میگیرند با آن زندگی کنند. در حقیقت ناراحتی درباره یک امر تکنیک مناسبی برای حل مشکل نمیباشد ولی بهتر است که با بتوانیم با انعطاف پذیری خودمان را با آن تطابق دهیم تا مشکلات سنگین تر نشود. همه زندگی ها قسمت منفی و مثبت دارد در نتیجه فضای ذهن را برای فکرهای مثبت باید خالی بگذاریم. انرژی را برای کارهایی که نمیتوانیم انجام دهیم صرف نکنیم.

2- فراموش‌کردن گذشته

چگونه باهوش باشیم - سایت خبری ازدیدما

تمرکز روی آینده و حال قطعا درست تر میباشد. چون تمام قدرت ما در لحظه میباشد. پس نباید به گذشته فکرکرد وغصه خورد افراد بهتر است که از گذشته پند بگیرند. کاری که باهوش ها میکنند؛ و در گذشته زندگی نمیکنند. آینده درست برپایه امروز است. ساختن امروز، فرد را از گزند های آینده حفظ میکند. از امروز خود یادداشت بردارید از کار های روزانه خود تا به آینده و گذشته کمتر فکر کنید.

ویژگی افراد بسیار باهوش

3- تمرکز روی کارهای مهم

چگونه باهوش باشیم - سایت خبری ازدیدما

زندگی پر از مشغله میباشد، در نتیجه انرژی ذهنی و جسمی خود را صرف امور بی اهمیت و بی ارزش نکنید. خیلی راحت میباشد که از فرصت ها و شانس ها به درستی استفاده کنید و روی امور مهم تمرکز کنید و راجبع آن ها گفت و گو کنید.

4- ارزش قائل شدن برای خود

چگونه باهوش باشیم - سایت خبری ازدیدما

این کار خودخواهانه نمیباشد که مراقب خود باشید. زیرا اگر به فکر خود نباشید مراقب هیچ کس دیگری هم نمی توانید باشید‌ ارزش قائل شدن و اهمیت دادن برای خود به معنی صرف پول و انرژی و هزینه برای رشد و پیشرفت و آرامش میباشد. نرمال میباشد که اگر چیزی را ندارید درنتیمه به کس دیگری هم نمیتوانید بدهید.

5- برسی بازخورد ها

چگونه باهوش باشیم - سایت خبری ازدیدما

بازخورد ها میگذارند که مهارت ها و اطلاعات جدیدی را یاد بگیرید. ولی در حقیقت شما را واضح میکند. و برای بازشدن ذهن و پیشرفت کمک کننده است. بازخورد چیزی نمیباشد که از کس دیگری یاد بگیرید ولی یک تمرینی میباشد که خودتان باید در برخورد با دیگران یاد بگیرید. این نوع افراد مثبت، انعطاف پذیر، وراست خوش برخورد میباشند.

هر چقدر که بتوانیم بیشتر روی درون خود تاثیر بگذاریم و خودمان باشیم؛ اطرافیان بیشتر ما را دوست دارند. بیشتر اوقات افرادی وجود دارند که از ما زیباتر، پولدارتر، قوی تر، باهوش تر، جوان تر هستند. ما باید خودمان را با تمام خوبی ها و بدی هایمان بپذیریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن