مشاغل خانگی پولساز

کار در خانه

قبل از هر توضیحی به یاد داشته باشید تنها ایده ها ،برنامه ها،رویاها شما را به موفقیت  نمی رساند، بلکه به اجرا در آوردن آن ها است که باعث رسیدن شما به موفقیت میشود.

کار در منزل-سایت خبری ازدیدما

باتوجه به هدف،علاقه و خلاقیت شما برایتان پیشنهادهایی در نظر داریم؛ نکاتی که بدردشما می خورد :

اول : از همه در منزل کار کردن ازنظر زمانی کاملا وابسته به شماست، اینکه چقدر زمان نیاز می بینید کارکنید اگر محدودیت دارید.دوم : اینکه شما اصلا ریسک یا ضرر مالی نمی کنید در نتیجه امنیت مالی دارید.و درآخر حتی می توانید به عنوان شغل دوم کار در منزل را انتخاب کنید و یا در کنار درس خود اگر دانشجو هستید،پس فرصت خوبی برای کار دانشجویی هم می تواند باشد !  امروزه    می توانید هر کاری را که می خواهید یادبگیرید در اینترنت  جست و جو کنید و آموزش لازم را ببینید پس نگران یاد گیری نباشید!

برای شما لیستی از مشاغلی که می توانید در خانه کارکنید را گردآوری کرده ایم، با حداقل هزینه و کم ترین سرمایه شروع به کار در منزل کنید :

کار در منزل-سایت خبری ازدیدما

1. کسب در آمد از شبکه های اجتماعی :

تلگرام ،اینستاگرام ….  شما می توانید تولید محتوا ،یا بازار یابی اینترنتی کنید، به خرید و فروش مشغول شوید، آگهی بگیرید، حرفه ی تخصصی خود را به اشتراک بگذارید.

2.مشاوره ی کسب و کار :

خوب قطعا این شغل بدرد کسانی می خورد که مهارتی دارند،چرا که شما می توانید خودتان را به عنوان متخصص در رشته ی خودتان معرفی کنید و ارتباطات خود را فراهم کنید و از رشته و مهارت خود استفاده کرده و تنها در خانه به دیگران آموزش یا مشاوره بدهید،چه بهتر که اگر دسترسی به مکان ندارید فضای مجازی را انتخاب کنید.

3. طراحی گرافیکی و صفحه آرایی:

خوب در واقع برای هرفردی که با نرم افزار های گرافیکی آشنایی داشته و ذوق هنری ،خلاقیت و سلیقه گرافیکی  دارد و دوست داردکارهای جدید را تجربه کند چراکه نه !از جمله می توانید بروی : کارت ویزیت ها،تراکت های تبلیغاتی،کتاب،مجله ،تقویم، برچسب،عکس … وهرکاری که دوست دارید از خلاقیت خود استفاده کنید، و در خانه کارکنید، اگر کار کردن با نرم افزار های گرافیکی را بلد نیستید نگران نباشید باثبت نام دوره های کوتاه مدت یا نه حتی در اینترنت یادبگیرید و از مهارت خود به راحتی پول در بیاورید.

4. بازایابی شبکه ای ( network marketing) :

برای همه ی افرادی که به کسب و کار business علاقه دارند و ضمنا روابط عمومی خوبی دارند عالی است . مقداری هزینه کنید برای محصولی که بنظرتان فروش خوبی دارد و شناخته شده است . و تنها با کار در منزل به فروش بالایی دست پیدا کنید .!تماس تلفنی بگیرید  جست و جوی اینترنتی انجام دهید و و بازهم تکرار می کنیم از شبکه های مجازی استفاده کنید !

5.معلم تقویتی دروس مدرسه :

دقیقا شما هم یک روز پشت همین نیمکت های مدرسه،صندلی های دانشگاه نشسته اید و تجربه ی کافی و شناخت در ضعف دروس ریاضی ،فیزیک و یا انگلیسی  را می دانید. به راحتی از یک آگهی  تدریس خصوصی حضوری و یا آنلاین استفاده کنید و یا در قالب جلسات درس ضبط شده ارائه دهید و خوب عالی است کار در منزل با استفاده از علم شما !

6. نویسندگی و تهیه محتوا :

در حال حاظر سایتهای مختلفی هستند که در خواست نویسنده برای : تولید محتوا ،یا مقاله برای سایت های خود می دهند و شغل آسان بی ضرر و بدون ریسکی است. از آگهی های موجود استفاده کنید یا صفحه شخصی  در هریک از وب سایت های معروف ، برای این  کار ایجاد کنید؛و باز هم کار در منزل کنید به راحتی با اندکی زمان گذاشتن !

7.آشپزی ، شیرینی پزی :

کاری آسان است و همه می توانند در منزل انجام بدهند. کافی است آشپزی ماهر باشید یا دست پخت دیگران را عرضه کنید. در هرصورت که حساب کنید آشپزی می می تواند یک شغل پر درآمد خانگی باشد، و بله دقیقا  در داخل خانه شما ! کافی است استعداد آشپزی داشته باشید، سلیقه مشتری ها را بشناسید و صد البته به آشپزی و غذا علاقه مند باشید. و خب می توانید محصولات خود را در فضای مجازی تبلیغ کنید و بفروشید وهم  می توانید  تراکت هایی آماده  کنید و در محله تان پخش کنید.

8.ساختن زیورآلات تزیینی:

بسیار کاری راحت در منزل است ، ساختن این زیورآلات  را می توانیدبا در نظر گرفتن میزان بودجه تان آغاز کنید . اگر اوضاع مالی خوبی داشته باشید از نقره یا طلا شروع کنید  وگرنه می توانید با انتخاب خود با هرنوع مواد اولیه ای از پارچه گرفته تا چرم و چوب  و انواع و اقسام زیورآلات را درست کنید و در منزل به فروش برسانید. البته نکته مهم این است که  سلیقه و نوآوری و البته خلاقیت حرف اول را در این صنعت می زند؛ که اگر هم ایده ای به ذهنتان نمی رسد  سری به اینترنت و فضای مجازی بزنید و هر چیزی را لازم بود فرابگیرید و پیاده سازید.

9.صنایع دستی:

 اگر شما هنرمند هستید ،مهارتی دارید مثلا یک نقاش،خطاط، ویا با صنایع دستی محلی خود مانند میناکاری و یا قلم زنی و… غیره آشنا هستید. میتوانید  شرایط خوبی برای داشتن شغلی مستقل آن هم بدون هزینه فراهم کنید چرا که هنر همیشه طرفداران خاص خودش را دارد و باز هم کار در منزل را امتحان کنید !

کار در منزل-سایت خبری از دیدما

10.عروسک سازی :

کار در منزل با خلاقیت های کودکانه ! این کار نیز با مقداری آموزش و با تهیه ابزار نه چندان گران قیمت در خانه امکان پذیر است ، بسته به اینکه  چقدر در کار خود ماهر هستید یا تبحر پیدا کنید و چه میزان فعالیت داشته باشید می توانید درآمد کسب کنید .

نمد دوزی ، چرم دوزی، خیاطی، شمع سازی، پاک کردن سبزی، طراحی لباس، طراحی دکوراسیون، نقاشی رو تابلو، گل سازی، مجسمه سازی ،ترجمه متون ، خشک کردن میوه ….

وبله درسته دنیایی از کار در منزل و فعالیت ها است که شما می توانید آن را تجربه کنید دقت کنید که به  چه کاری علاقه دارید .

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن