طالع بینی متولدین تیر ماه

طالع بینی تیر ماه

نماد متولدین تیر ماه خرچنگ می باشد.

متولدین تیر ماه بسیار حساس و عاطفی هستند. عاشق خانه و خانواده خود می باشند و برای سلامت خانواده خود از جان خود مایه می گذارند. به فرزندان و کودکان علاقه زیادی دارند و کشاورزی یکی از کارهای مورد علاقه این افراد به شمار می رود. به گل و گیاه بسیار علاقه نشان می دهند و همسر وفادار می باشند. می توان گفت بهترین پدران و یا مادران به شمار می روند.به مادر خود بسیار وابسته می باشند و در مواردی که از آنها تمجید و تعریف شود بسیار خوشحال خواهند شد.این افراد بسیار رک گو می باشند و گاهی بد و گاهی خوب هستند. هوش متولدین تیر مثال زدنی می باشد و از انتقاد متنفر هستند. به عتیقه جات و اشیاء قیمتی توجه بسیار زیادی دارند.تیر ماهی ها اکثرا رفیق باز هستند اما در همین میان بسیار صرفه جو و اقتصادی می باشند و این ریشه در مادی بودن و پول پرستی آنها دارد.

مرد تیر ماه

مردان تیرماهی همبازی خوبی برای بچه ها می باشند  و یکی از ویژگی های مهم این ماه تودار بودن آنها می باشد. پول دوستی و بخیل و حسود بودن یکی از خصیصه های مهم این ماه است. اگر قلبش جریجه دار شود و بشکند به سرعت در لاک خود فرو می رود و محال است که از لاک خود بیرون بیایید. اکثرا پول فراوان به دست می آورند اما آن را در جاهای مختلف خرج می کنند.دل این افراد بسیار پاک می باشد و شوخ طبعی ریشه در وجود این ماه دارد.متولدین تیر ماه اگر از سن 5 سالگی عبور کنند عمر طولانی خواهند داشت و روزهای یکشنبه و چهارشنبه برای آنها خوش یمن خواهد بود. این افراد بیشتر از ناحیه پا آسیب پذیر می باشند.علاقه این افراد بیشتر به رنگ های صورتی و سرمه ای و گاه قهوه ای می باشد.

زنان تیر ماه

زنان متولد تیرماه بسیار وفادار و نجیب می باشند و در آشپزی مهارت قابل توجهی دارند. این زنان مادرانی بی نظیر می باشند که فرزندان خود را وابسته خود می کنند. طاقت انتقاد را نداشته و اگر مورد تمسخر قرار گیرند ناراحت شده و آن مکان را ترک می کنند. شب های مهتابی زمان خوبی برای عاشق شدن این افراد می باشد. صبوری و تحمل این زنان برای فرزندان و خانواده خود حد و مرز ندارد.این افراد اکثرا قد متوسط رو به بلند دارند و سرخ رو می باشند. کمی حسادت در وجود زن متولد تیر موج می زند. این زنان همیشه به خدا توکل می کنند و از حرام و دروغ بیذار می باشند.

طالع بینی ازدواج تیرماه

تیر با فروردین متوسط ،ممکن است گاهی در زندگیشان مشکلات پیش بیایید.

تیر با اردیبهشت بسیار خوب، ازدواج این دو ماه با هم بسیار موفق است و وجه اشتراک های بسیاری با یکدیگر دارند.

تیر با خرداد متوسط ممکن است مشکلاتی به وجود آید چون یکی از آنها آرام ودیگری پرشر و پرانرژی می باشد.

تیر با تیرخوب است  اما تفاوت سلیقه ای بسیاری با هم دارند.

تیر با مرداد ازدواج خوبی است و وجه اشتراک های زیادی با هم دارند.

تیر با شهریور بسیار عالی است زیرا یکی از آنها  ایده های اقتصادی و مالی خوبی دارد و دیگری صرفه جوی خوبی می باشد.

تیر با مهر بسیار خوب  هر دو آنها مهربان و انسان دوست هستند و ازدواج موفقی است.

تیر با آبان متوسط بجز مشکلات مالی مشکل دیگری نخواهند داشت.

تیر با آذر خیلی بد یکی اهل گشت و سفر کردن و دیگری مشتاق در خانه ماندن.

تیر با دی خوب  از نظر مالی و اخلاقی هماهنگ هستند پس ازدواج خوبی است.

تیر با بهمن متوسط امکان مشکل وجود دارد و متوسط است.

تیر با اسفند بسیار خوب این پیوند بسیار عالی است و با عشق همراه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + چهار =

دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن