تفاوت جراحی زیبایی بینی استخوانی و گوشتی

تفاوت جراحی زیبایی بینی استخوانی و گوشتی

در این مقاله سعی شده است که به طور کامل در مورد تفاوت جراحی بینی گوشتی و استخوانی صحبت شود.
چگونه تشخیص دهیم بینی ما گوشتی است یا استخوانی ؟؟
چگونه از بین جراحان متعدد در سطح کشور بهترین گزینه را انتخاب کنیم ؟؟

تفاوت بینی گوشتی و استخوانی

‌- روش تشخیصی که بینی شما گوشتی است یا استخوانی:

تفاوت بینی استخوانی و گوشتی ضخامت پوست نوک بینی میباشد.

روش اول :

با دو انگشت مثل بشکن گرفتن پوست نوک بینی خود را به سمت بالا بکشید اگر ضخامت این پوست ضخیم و چرمی باشد (معمولاً با منافذ باز پوست ) نشان‌دهنده این است که بینی شما گوشتی است و اگر عکس بود بینی شما استخوانی است.

روش دوم:

به پره های بینی خود از زیر با یه آینه نگاه کنید اگر ضخامت پوست پره های بینی شما ضخیم باشد بینی شما گوشتی محسوب می شود .
تذکر :
باید ذکر کرد که ساختمان تشکیل دهنده بینی در بخش بالایی استخوانی است و در بخش پایینی غضروفی می باشد گوشتی یا استخوانی بودن بینی به ضخامت پوست نوک بینی در بخش غضروفی بینی یعنی بخش پایینی بینی مربوطه است و ربطی به قوز داشتن بخش استخوان بالا ندارد.

تفاوت جراحی بینی استخوانی و گوشتی -سایت خبری ازدیدما

 اصل عمل جراحی بینی با انجام انواع متد های پیشرفته و متناسب برای فرم دهی بینی و رفع اشکالات بینی است در بخش جراحی بینی پزشک حاذق و باتجربه با توجه به ضخامت پوست نوک بینی از متدهای مختلف استفاده می کند . در واقع هر چقدر پوست نوک بینی ضخیم تر باشد بحث کوچک کردن، قوس دار و کوتاه کردن بینی به بحث فرم دهی، تقویت پایه بینی و انجام متدهای مختلف برای باریک کردن نوک بینی، تبدیل خواهد شد.
توقع و خواسته افرادی که بینی گوشتی دارند از عمل باید معقول باشد بینی هیچ دو انسان حتی دو خواهر مشابه هم نیست در نتیجه روش جراحی برای همه افراد یکسان نخواهد بود و جراح آگاه برای هر فرد متناسب با نقایص بینی روش‌های خاصی را ارائه می‌کند.

خوب است که در روز مشاوره با جراحتان در مورد خواسته ها و علایق خود صحبت کنید باید توقع شما از عمل با توجه به ضخامت پوست بینی‌تان معقول باشد جراح ناآگاه ممکن است به فردی با ضخامت پوست زیاد قول کوچک و کوتاه کردن بینی را بدهد اما در نهایت بیمار به نتیجه عکس می رسد به جای باریک‌تر شدن بینی در تمام رخ بینی فرد پهنتر خواهد شد.
برای اصلاح روش اشتباه عمل جراح آگاه نیاز به غضروف کافی دارد در صورت نداشتن غضروف لازم بر اساس مقدار نیاز به غضروف و شکل آن از غضروف های گوش و دنده خود بیمار استفاده می‌کند و به بازسازی و تقویت بینی می پردازد هیچگاه از غضروف های بیگانه و تزریق ژل برای بازسازی استفاده نمی کند از شاخص‌های ازدیدما علم و تجربه آگاهی و وجدان کاری است هدف اصلی ما از جراحی ارتقاء تنفس بیمار در کنار زیبایی است. در نتیجه از مشاوره ما استفاده کنید.

تفاوت جراحی بینی استخوانی و گوشتی -سایت خبری ازدیدما

در واقع بینی عمل شده بینی باید باشد که زیبایی مادام العمر در کنار ساختار محکم و حفظ عزت نفس و سلامت مراجعه کننده به همراه داشته باشد و همیشه قبل از عمل خواسته‌های خود را دوباره چک کنید که آیا بینی بسیار کوچک و غیرطبیعی در سن میانسالی و کهولت با منصب های مختلف کاری، کار درستی هست یا نه ؟!
جراح آگاه همیشه به ساختار زیبایی بینی در کنار کل اجزاء صورت شما فکر می کند باید بدانید که غیرمعقول کوچک کردن، برداشتن و باریک کردن غیر طبیعی بسیار ساده‌تر از انجام کارهای تکنیکی و علمی و تقویت بینی است.

با ما همراه شوید چرا که ما تجربه هزاران مورد جراحی زیبایی و درمانی از مطرح ترین جراحان موجود در کشور را داریم که به این بارزه شناخته شده‌اند در مشاوره های حضوری با ما شما به قطعیت در این مورد خواهید رسید شاید باور کردنی نباشد این که از سوالات اصلی در جلسه مشاوره دانستن در مورد شغل و رشته شماست که حتی در شکل دهی بینی و فرم بینی به آن توجه خواهیم کرد. باید بدانید که ما وعده‌ای دست نیافتنی و خلاف وجدان کاری هرگز به بیمار نخواهیم داد.
بینی از اصلی ترین اجزاء صورت شماست که نقش بسیار مهمی در زیبایی کل صورت خواهد داشت صورت غیرطبیعی با توجه به علاقه جامعه به زیبایی طبیعی در دراز مدت خسته کننده خواهد بود.

تفاوت جراحی بینی استخوانی و گوشتی -سایت خبری ازدیدما

اگر قصد عمل دارید و بینی شما گوشتی است جراحی را انتخاب کنید که تعداد جراحی های بینی گوشتی زیادی داشته باشد قول بسیار کوچک و قوس دار کردن بینی به شما ندهد که آینده روشنی ندارد؛
اگر قصد عمل دارید و بینی شما از جمله بینی های ترمیمی است جراحی را انتخاب کنید که قادر باشد برای اصلاح بینی از غضروف های گوش یا دنده خودتان استفاده کند و نمونه کارهای ترمیمی زیادی داشته باشد؛
اگر بینی شما از جمله بینی های کج است باید بیان کنیم که این نوع از بینی ها از سخت ترین نوع بینی محسوب میشود حتما جراحی را انتخاب کنید که تعداد عمل های متعددی از این نوع بینی داشته باشد.

با افتخار سایت ازدیدما را انتخاب کنید با ما همراه شوید مشاوره رایگان بگیرید و بهترین و ماهر ترین جراحان را انتخاب بکنید. ما به شما بهترین جراحان را معرفی خواهیم کرد. در اینستاگرام همراه ما شوید و به ما در واتس اپ پیام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 5 =

دکمه بازگشت به بالا

You cannot copy content of this page

بستن
بستن